Klienci Lukas Banku padli ofiarą przestępców internetowych. To już kolejny w ostatnich tygodniach atak phisherów wymierzony bezpośrednio w polskich internautów – klientów bankowości elektronicznej. Bank umieścił komunikat na swojej głównej stronie.
[quote]Szanowni Klienci,
niektórzy z Państwa mogli otrzymać maila z nieprawdziwą informacją o swoim koncie/karcie kredytowej wraz z linkiem do sfałszowanej strony banku i prośbą o zalogowanie się na swoje konto. Prosimy nie wchodzić na podany w tym mailu link oraz nie podawać, nie przesyłać żadnych haseł do Państwa konta.
Jeśli ktoś z Państwa już wszedł na podany w nim link i podał swoje hasła prosimy o natychmiastową zmianę hasła do konta w LUKAS Banku. Aby tego dokonać prosimy o pilne wejście na swoje konto wyłącznie ze strony internetowej LUKAS Banku i natychmiastową zmianę hasła. Jeśli ktoś z Państwa podał dane karty kredytowej prosimy o natychmiastowe jej zastrzeżenie.
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących konta prosimy o kontakt z LUKASlinią 0801 33 00 00 (z telefonów komórkowych 71 354 90 09). Natomiast dotyczących kart kredytowych prosimy o kontakt z LUKASlinią 0801 70 04 04 (z telefonów komórkowych 71 799 71 23).
Strona ze sfałszowaną witryną banku została już zamknięta. Będziemy jednak w dalszym ciągu monitorować sytuację.
Przypominamy Państwu, by korzystając z bankowości elektronicznej przestrzegać podstawowych zasad bezpieczeństwa, które opisane są m.in. na stronie logowania do e-Banku.
Z poważaniem,
LUKAS Bank[/quote]
Treść emaila: