Witam wszystkich,
od dosyć dawna mam pewien problem. Właściwie to nie wiem, jak mam zacząć, bo to długa historia, a Wam pewnie czytanie długich epistoł w niczym nie pomoże.
Jednak ja proszę o Waszą pomoc. Nie znam się na hackingu i innych rzeczach tego typu, dlatego sama nie mam jak zwalczyć mojego problemu. Chodzi o to, że od długiego czasu z różnych bramek sms, z lewych nr-ów gg, a ostatnio z naszej-klasy dostaję głupie wiadomości. Długi czas miałam to gdzieś, ale to nie tyczy się tylko mnie, ale i moich znajomych. Nie chcę Was prosić o jakieś włamania na konta i temu podobne rzeczy. Chciałabym tylko wiedzieć, czy istnieje możliwość np. po źródle strony(profilu z n-k) dowiedzieć się jaki jest nr IP nadawcy wiadomości i jaki jest przybliżony rejon zamieszkania, jaki dostawca Internetu... cokolwiek co pomogłoby mi wiedzieć, kto delikatnie mówiąc - robi mi koło d... . Przez takie głupoty osądziłam już być może niesłusznie jedną ze znajomych. Niedawno jednak doszłam drogą analogii do tego, że to nie była ta osoba, tylko ktoś, kto wiedział, że podejrzenia skieruję właśnie na nią, i że jest to osoba z mojego bliskiego otoczenia, z którą być może nawet mam kontakt na co dzień;/. Po prostu ktoś się podszywa. Zaznaczam, że nie są to żadne groźby wobec mnie, jeśli nawet to takie, na które nie zwracam uwagi. Ale fakt jest faktem. Chciałam z tym nawet iść na policję, ale nie wiem czy fakt, iż nie grożono mi, tylko pisano wiadomości o głupiej treści, obrażanie itp., nadaje się na takie zgłoszenie. Poza tym z drugiej strony nie chcę tej osobie robić problemów, chociaż czasem myślę, że to jedyne rozwiązanie... Ponadto od czasu, gdy to wszystko się zaczęło minęło ok. 2,5 roku, wielokrotnie między takimi wiadomościami były przerwy kilkumiesięczne, a potem znowu wszystko zaczynało się od nowa. W tej chwili, jak już wyżej wspomniałam, wiem tylko, że to osoba mi dobrze znajoma (mam 7 osób do "wyboru") i więcej nic. Ale wierzcie mi, że to męczące czasem, a przy tym upokarzające. Nie c