Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: BT4 final run VMware workstation

  1. #1
    Avatar fatality_87
    fatality_87 jest offline impossible
    Zarejestrowany
    Apr 2010
    Skąd
    Polska
    Postów
    18

    Question BT4 final run VMware workstation

    więc sprawa wygląda następująco.
    mam karte PCI model 3COM 3CRPAG175B with XJACK Antenna
    niby z tej stronki trzeba stery pobrać do tej karty HCL:Wireless - Offensive-security.com
    Problem tkwi w tym że nie wiem ja je zainstalować, niby trzeba stery z tą ściągnąć MadWifi.net
    A tym filmie robię to co autor filmu i u mnie nie widaćtej katy YouTube - Running Kismet and GPSd under BackTrack 4 Final VMware Image on Windows 7
    A tutaj niby ktoś miał już problem z tym 3com 3crpag175b - Remote Exploit Forums

    więc pytanie brzmi jak zainstalować te stery, może muszę zainstalować Back Track 4 final na HDD
    już sam nie wiem co mam zrobić <bezradny>

    prtSc



  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Sorry, nie czytam calego postu... Karty PCI nie sa obslugiwane pod VMWare - musisz miec karte na USB.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3
    Avatar fatality_87
    fatality_87 jest offline impossible
    Zarejestrowany
    Apr 2010
    Skąd
    Polska
    Postów
    18

    Domyślnie

    dzięki od razu + reputation

  4. #4
    Zarejestrowany
    Oct 2010
    Postów
    23

    Domyślnie

    Czy ktos z Was próbował takich cudów jak próba mostkowania gościa z karta wifi PCI odpaloną na 'windzie w trybie MONITORA ' ?
    Podejrzewam ze pozytywnych efektów mogłoby nie być ale pewnosci nie mam .

  5. #5
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Skąd
    Z Nienacka
    Postów
    396

    Domyślnie

    Witam,

    jeśli chodzi Ci o VirtualBox'a albo VMware, to niestety nie ma możliwości odpalenia karty wifi PCI na wirtualnych maszynach...

    Jedynie karty USB można przełączyć do takich maszyn... Mostkowanie z pewnością się nie powiedzie...

    Pozdrawiam

  6. #6
    Zarejestrowany
    Oct 2010
    Postów
    23

    Domyślnie

    Chyba sie lojciec nie zrozumieliśmy.
    Pytałem sie użytkowników czy ktos próbował zaprząc kartę wifi PCI ustawioną pod Windowsem w trybie MONITOR i taka kartę zmostkowac na VMware żeby stwierdzić czy zadziałałby tryb nasłuchu pod linuxem w wirtualnej maszynie.
    Nie mam tego jak sprawdzić bo nie mam takiej karty która tak działa pod windą stąd moje pytanie do Was.
    Natomiast karta PCI bedzie przeciez działac w VM po mostku z Windą w trybie sieciowym przez NAT i mozesz sobie na maszynce wirtualnej na karcie PCI banglowac po internecie.Jestem o tym przekonany.

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    q1w2e3r4 troche mylisz pojecia aczokolwiek dobrze kombinujesz

    1. karta PCI w hoscie bedzie dostepna pod gosciem do routingu pakietow i lazenia po sieci... tylko ze gosc nie ma pojecia ze to karta PCI ani ze to karta wifi - jemu vmware/vbox wystawia karte ethernet, nawet jesli jest w trybie brdge...

    2. z powodu jak wyzej, nawet jesli karta w hoscie jest w trybie monitor nie widze jakos mozliwosci abys mogl jej uzywac w gosciu w trybie monitor - masz do niej dostep jedynie poprzez bridge ethernet a obsluga karty w trybie monitor wymaga kontaktu na poziomie driverow sprzetu - gosc widzi ze ma karte ethernet i takiego sterownika uzywa
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  8. #8
    Zarejestrowany
    Oct 2010
    Postów
    23

    Domyślnie

    też tak uważam, dlatego napisałem na górze że wątpie, ale warto spytać czy ktoś testował/kombinował.
    Sprawdze zaraz jak zachowa sie gość na karcie hosta ustawionego w trybie promiscuous , trybu mon niestety nie sprawdzę.

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    promisc tez nie zadziala...
    to co daje wirtualizacja to karta ethernet i ta karta jest wpieta jakby przez huba (tak tak, hub a nie switch) do karty fizycznej na hoscie... wiec mozesz karte wirtualna wprowadzic w promisc i slyszesz to co slyszy host ale nic wiecej nie wykrecisz moim zdaniem

    sprawdz, moze sie myle
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52