Trafiles do dobrego zrodla szukajac odpowiedzi i masz racje ze jej tam nie ma

WPA wymaga minimum 8 znakow bo tak ktos napisal w ktoryms z dokumentow opisujacych WPA-PSK (nie wiem czy nie ktores RFC) i nie jest to podytkowane technicznymi wymaganiami ale praktycznym podejsciem. Hasla dluzsze niz 8 znakow sa trudne do zapamietania a w czasie gdy projektowano WPA uzywanie 'passphrases' bylo malo znane. 8 znakow jest wiec typowym kompromisem miedzy 'bezpieczny' a 'user-friendly'... a tak na prawde WPA-PSK jest ok dopiero gdy masz PSK dluzsze niz 20 znakow

Pytanie podchwytliwe ale jak napisalem, zadal mi je jeden z uzytkownikow i kiedys sam szukalem odpowiedzi. Do dzisiaj smieje sie ze laik potrafi zagiac kazda technicznie przygotowana osobe zadajac najprostsze mozliwe pytanie... i najlepsze jest to, ze on/ona pyta w dobrej wierze, bo czegos nie rozumie i na prawde, na prawde chce zrozumiec.

Co do wpa(2) enterprise - jedyne co potrzeba to serwer Radius i po klopocie, byle tandetny D-Link sprzed wielu lat to wspiera, nie mowiac juz o nowszym sprzecie.