Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Nec wl54ag

Domyślnie Nec wl54ag

Witam.
    Niedawno stałem się posiadaczem Nec wl54g, oraz niezbędnego oprogramowania do wardrivingu. Oczywiście wszystko w celach edukacyjnych.
    Problem pojawił sie wraz z próba wprowadzenia karty w stan monitora, nie wiem czy stery dostarczone przez dystrybutora są do tego właściwe.
    Karta współpracuje doskonale z netstumblerem, ale to wszystko.
    Nie ukrywam że jestem w tych sprawach zielony.

Domyślnie

To badz na tyle madry aby na przyszlosc zanim zapytasz o cos przejrzec posty na forum. Ten temat byl juz omawiany!

UPDATE:
    W zwiazku z dyskusjami zawartymi w http://hack.pl/forum/post35633-6.html i ponizej temat zostaje otwarty a ja przepraszam dziob1 jesli urazilem go piszac slowa powyzej ('... badz na tyle madry ...').
    Ostatnio edytowane przez TQM : 10-25-2008 - 16:39
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie

W zwiazku z tym, ze forum posiada wyszukiwarke, a google tez czas sie nauczyc uzywac, skarzenie sie usera dziob1 dziwi mnie troche.
    Proszę sprawdzić prawy alt, bo sie pewnie popsuł
    Ja ze swojej strony proponuje popracowac na interpunkcja
    Nie ukrywam (?) że jestem w tych sprawach zielony
    zanim sie zwroci komus uwage na bledy w pisowni(jaki zreszta to blad-to juz regula - sam tak pisze )
    Atheros? - nanzwa mhata yangu

Domyślnie

Odnośnie pisowni, to była niepotrzebna uszczypliwość z mojej strony, jednak na wielu forach zwraca sie na to szczególną uwagę.
    Przepraszam, byłem troszeczkę poirytowany faktem zamknięcia tematu.
    Odnośnie wyszukiwarki, to zapewniam że jej używałem, jednak z miernym skutkiem. A tak w ogóle, to proponuję zrobić z tym wątkiem porządek (do kosza), przecież to nie jest forum na temat naszego ojczystego języka. W zasadzie dzięki TQM, dowiedziałem sie tego, co chciałem wiedzieć. Dzięki i bez urazy.

Domyślnie