Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 12

Temat: Blokowany czasowo dostęp do internetu. Lan

  1. #1

    Domyślnie Blokowany czasowo dostęp do internetu. Lan

    Witam!

    Od jakiegoś czasu mam czasowo blokowany dostęp do internetu w miejscu pracy. Wyglada to tak, że dziala w ciagu dnia godzine przed koncem pracy. A gdy nie działa, wpisanie jakiegokolwiek adresu w przegladarce wyświetla stronę firmową.

    Ciekawi mnie zasada takiego blokowania. Nie znam się dokładnie, ale wydaje mi się, że admin wprowadził na kompie ktory jest dla mnie bramą jakieś zasady, które to powodują. ?

    tutaj mam zrzut z ipconfig:

    Konfiguracja IP systemu Windows

    Nazwa hosta . . . . . . . . . . . : xxx
    Sufiks podstawowej domeny DNS . . . . . . :
    Typ węzła . . . . . . . . . . . . : Hybrydowy
    Routing IP włączony . . . . . . . : Nie
    Serwer WINS Proxy włączony. . . . : Nie
    Lista przeszukiwania sufiksów DNS : x.local

    Karta Ethernet Połączenie lokalne:

    Sufiks DNS konkretnego połączenia : x.local
    Opis . . . . . . . . . . . . . . : Karta Realtek RTL8139 Family PCI Fas
    t Ethernet NIC
    Adres fizyczny. . . . . . . . . . : 00-20-ED-72-C0-7A
    DHCP włączone . . . . . . . . . . : Tak
    Autokonfiguracja włączona . . . . : Tak
    Adres IP. . . . . . . . . . . . . : 192.168.0.27
    Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.255.0
    Brama domyślna. . . . . . . . . . : 192.168.0.251
    Serwer DHCP . . . . . . . . . . . : 192.168.0.250
    Serwery DNS . . . . . . . . . . . : 192.168.0.253
    Podstawowy serwer WINS. . . . . . : 192.168.0.250
    Pomocniczy serwer WINS. . . . . . : 192.168.0.251
    Dzierżawa uzyskana. . . . . . . . : 28 listopada 2007 08:08:23
    Dzierżawa wygasa. . . . . . . . . : 29 listopada 2007 04:08:23


    Z rzeczy, które zdążyłem "wymacać" wynika, że działa serwer DNS. wpisanie polecenia ping np www.xyz.pl zwraca adres IP, lecz nie ma odp.

    >ping -n 1 www.onet.pl