Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 11

Temat: Jak lamerzy(hakerzy) zarabiają na atakach ddos

  1. #1
    Zarejestrowany
    Jul 2009
    Postów
    5

    Domyślnie Jak lamerzy(hakerzy) zarabiają na atakach ddos

    Jak wiadomo, hakerzy są ludźmi bez skrupułów nastawionymi na zysk. Nie ma już żadnych wirusów dla zabawy, są tylko kradzieże pieniędzy z kont bankowych, szyfrowanie plików(i szantażowanie) itp.
    Dlatego nie jestem w stanie zrozumieć kto i po co wykonuje ataki DDOS na gry MMORPG? Jak można na tym zarobić?

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ateizm Zobacz post
    Jak wiadomo, hakerzy są ludźmi bez skrupułów nastawionymi na zysk. Nie ma już żadnych wirusów dla zabawy, są tylko kradzieże pieniędzy z kont bankowych, szyfrowanie plików(i szantażowanie) itp.
    Oj grubo sie mylisz... to nie sa hackerzy tylko zwyczajni zlodzieje, wandale i oszusci - nie hackerzy - nazwyajmy rzeczy po imieniu!

    Cytat Napisał Ateizm Zobacz post
    Dlatego nie jestem w stanie zrozumieć kto i po co wykonuje ataki DDOS na gry MMORPG? Jak można na tym zarobić?
    Moze sie dopiero ucza

    Bardziej na powaznie - ataki DDoS to tak samo zrodlo kasy jak phishing i inne. MMORPG? Sam tego nie rozumiem, ale tam gdzie jest popyt zawsze znajdzie sie podaz - ludzie sami stworzyli rynek wiec normalne jest to ze ktos zaczal dostarczac to czego chcieli ludzie.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3
    Y4st3r jest offline Emeryt
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał TQM Zobacz post
    Oj grubo sie mylisz... to nie sa hackerzy tylko zwyczajni zlodzieje, wandale i oszusci - nie hackerzy - nazwyajmy rzeczy po imieniu!



    Moze sie dopiero ucza

    Bardziej na powaznie - ataki DDoS to tak samo zrodlo kasy jak phishing i inne. MMORPG? Sam tego nie rozumiem, ale tam gdzie jest popyt zawsze znajdzie sie podaz - ludzie sami stworzyli rynek wiec normalne jest to ze ktos zaczal dostarczac to czego chcieli ludzie.
    a ja wiem......
    podajmy taki przykład
    taki (nazwijmy go DDOSerem ,bo wcale nie trzeba mieć wiedzy do tego)
    DDosi serwer gry i powiedzmy przez jakiś tydzień... serwery nie wyrabiają gracze odchodzą z powodu lagów i po tygodniu idzie email z wiadomością "albo wpłacicie xxxxx euro na konto xxxxx albo będę ddosił wam serwery aż wasza gra mmo upadnie i nie będziecie mieć graczy"
    teraz ogarniasz o co chodzi
    w każdym razie mi się wydaje że takie coś byłoby możliwe

  4. #4
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1,227

    Domyślnie

    konkurencja

    PS. Apeluję o niemianowanie przestępców tytułem hackera. Tego typu zachowanie świadczy o niewiedzy i ignorancji.
    Ostatnio edytowane przez Mad_Dud : 07-07-2009 - 20:18

  5. #5
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    ddos mmorpg ma sens tylko w przypadku beznajdziejnych, domowej roboty serwerow do lipnych gier typu tibia/metin, wtedy ludzie przenosza sie na inne serwery. bo przeciez nie polozysz wszystkich serwerow WoWa, jedynej normalnej gry mmorpg
    Jak wiadomo, hakerzy są ludźmi bez skrupułów nastawionymi na zysk.
    skad takie info?
    War, war never changes.

  6. #6
    Y4st3r jest offline Emeryt
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał GSG-9 Zobacz post
    ddos mmorpg ma sens tylko w przypadku beznajdziejnych, domowej roboty serwerow do lipnych gier typu tibia/metin, wtedy ludzie przenosza sie na inne serwery. bo przeciez nie polozysz wszystkich serwerow WoWa, jedynej normalnej gry mmorpg

    skad takie info?
    aaah nie ma to jak stereotypy podawane przez media

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Postów
    1

    Domyślnie

    komuś pomyliły się pojęcia: "haker" i "cracker"

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    836

    Domyślnie

    Moim zdaniem czepiacie się tego nazwenictwa hacker/cracker/bandyta. Prasa i media już dawno okrzyknęły cyberprzestępce mianem hackera i wasze apele apelami - dla większości ludzi hacker to określenie komputerowego przestępcy i nie ma co z tym walczyć - po prostu pewne terminy się upowszechniają i taka już natura języka. Sądze, że to nie pierwsze i ostatnie wypaczenie prawdziwej definicji tego słowa.

    Po co przeprowadzają ataki na MMO ? Kto ma kontrolę nad internetem, ten ma władzę. Myślisz, że po co powstała cała masa wirusów i robaków ?
    Pomijam oczywiście hackerów mścicieli którzy z takich czy innych powodów są ściekli na grę/playerów/firmę i próbują np wysypać server aby złośliwie przynieść straty.

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Nie do konca na temat ale dotyczy tego co motywuje roznych ludzi i jak mozna dosc ladnie podzielic ludzi siedzacych w tej dzialce (od hackerow do lamerow przez poziomy posrednie - co saba te grupy reprezentuja, jakie sa ich mozliwosci, motywacje, cele)...

    "Profiling Hackers",Chiesa, Ducci, Ciappi, CRC Press (chyba 2009). Mad_Dud chyba znalazl ta ksiazke w tlumaczeniu na Polski.

    Dopiero niedawno pojawila sie w w wersji angielskiej - podsumowanie pierwszych paru lat Hackers Profiling Project. Sa tam daosc ciekawe wnioski wyciagniete na bazie ankiet wypelnionych przez pareset osob, ktore sie wlamuja lub wlamywaly... i z tego co wiem osob raczej wiekszego kalibru... ciagnac za nimi ogon "nizszego poziomu" - calosc dosc ladnie opisana
    Ostatnio edytowane przez TQM : 07-08-2009 - 08:09
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  10. #10
    uki
    uki jest offline
    Zarejestrowany
    Apr 2008
    Postów
    33

    Domyślnie

    Cytat Napisał nekuu Zobacz post
    komuś pomyliły się pojęcia: "haker" i "cracker"
    cracker, wg mojej wiedzy, to wcale nie przestepca choc to, co robi szkodzi producentom software'u o ile udostepni publicznie wyniki swojej naprawde ciezkiej pracy... a ci co niszcza i kradna to zwyczajni zlodzieje i wandale-koniec kropka.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. DDoS
    By ShutDown in forum Newbie - dla początkujących!
    Odpowiedzi: 11
    Autor: 04-03-2008, 10:58
  2. Hakerzy Przeciwko Polityce ;]
    By ble34 in forum Off Topic
    Odpowiedzi: 24
    Autor: 10-09-2007, 14:06
  3. Odpowiedzi: 9
    Autor: 07-24-2007, 21:53
  4. Ddos
    By $Adam$ in forum Hacking
    Odpowiedzi: 10
    Autor: 02-27-2007, 22:01
  5. HAKERZY - eboki
    By szpuni in forum Newbie - dla początkujących!
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 07-28-2006, 08:34

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj