Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 31

Temat: Ochraniacz

Domyślnie Ochraniacz

Witam, czy jest jakiś sposob na obejscie ochraniacza? Taki prosty programik do pomocy rodzicom Mnie sie nie tyczy ale ciekawy jestem czy da sie go obejsc, mój numer gg to 1236296, z gory dzieki za pomoc

eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała

Domyślnie

a nie widziałem programu na oczy - ale sprubuj przez proxytym mozna duzo tego typu programów obejść

www.proxy.net.pl/bramka.html

a ogólnie to zamiast sie srać to można by zebrać sklad i napisac w php stronke która by pobierała stronę podaną w zmiennej kodowała - dołanczała jsa dekodujacego - i przesyłała nam spowrotem wtedy chyba wszystkie "ochraniacze " by odpadły - nio ale nie ma sie kto za to wziąść

doogolny brak czasu
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

Domyślnie

No niby tak, tylko ja zabrałem sie za rozgryzanie HTML a ty mi tu o PHP:P jestem początkujący. Mój nauczyciel od Infy mi powiedział ze oni mają w pracowni tego ochraniacza i podobno blokuje wszystkie strony xxx itp. A ja bym chciał mu pokazać że da sie to obejść:P Bo on twierdzi ze może i tak ale on nie zna sposobu...
    A swoją drogą znacie moze jakiś darmowy kurs tworzenia www ale tak żeby było dokladnie wytłuaczone

Domyślnie

Wbij się na admina i to wyłącz i po kłopocie.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

Domyślnie

Tylko tego nie idzie wyłączyć...a poza tym jak sie mam wbić na admina?

ble34 jest offline jestem bugiem

Domyślnie re

ochranicz olej proxy jak bcos jest w twoim kompie to poprostu to wyłącz zwłaszcza jak masz windowsa anie sroksy proksy wszytko sieda wyłaczyc
    trzeba wiedziec jak ja nieweim bo nieznam ochraniacza zadnego ale pewnie to banalne

Domyślnie

Cytat Napisał ble34 Zobacz post
    ochranicz olej proxy jak bcos jest w twoim kompie to poprostu to wyłącz zwłaszcza jak masz windowsa anie sroksy proksy wszytko sieda wyłaczyc