Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 20

Temat: List

Domyślnie List

Hej właśnie powracam na forum z podwójną siłą po banie, a w skrzynce otrzymałem dziwny list:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Witam

Trafiłam na Pana przeglądając strony, fora itp. Przepraszam za moją śmiałość, ale nie mam sie do kogo zwrócić, od kogo prosić pomocy. Nie mam pojęcia o komputerach, programach, hackkowaniu, Nie znam się na tym. Nie chcę Panu jęczeć i wyrzucać swoich smutków. Trudne do przełknięcia i zrozumienia życie napisało swój własny scenariusz. Podejrzewam męża o zdradę. Rozmowy, prośby nie pomagają. Nie mam dostępu do jego laptopa aby to mamacalnie sprawdzić, zresztą on nie posiada archiwów. Jedyne co posiadam to paramety kont mailowych, i nazwę użytkownika skype. Ja nie chcę niszczyć czegokolwiek. Czy jest możliwość podsłuchiwania rozmów (tekstu) skypa i tego co wychodzi ze skrzynki? Jaki jest koszt, takiego programu? łatki? Nawet nie wiem jak to nazwać

Proszę mi wybaczyć, stoję poprostu na życiowym rozdrożu nie wiem co mam ze sobą począć, czy wyrzucić do śmieci osiem lat wspólnego życia?
    Proszę mi pomóc, będe wdzieczna za każdą opdowiedź także negatywną.

Pozdrawiam
    Marlena
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Co o tym myślicie czy to nie jest przypadkiem próba infiltracji mojego "ja"? Jak na to zareagować ?

Domyślnie

Niedawno ktoś też już pisał na forum o zdradzie przez męża.

Kod:
    Co o tym myślicie czy to nie jest przypadkiem próba infiltracji mojego "ja"? Jak na to zareagować ?
    To jest próba infitracji Twojego "ja".
    Olej to po prostu. Jak nie może sobie poradzić to niech idzie do psychologa jak sobie z tym nie radzi, wynajmie adwokata, żeby go śledził

gogulas jest offline killboy powerhead

Domyślnie

Otrzymalem list o identycznej tresci,
    byl na forum taki temat .