Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 27

Temat: Coś dziwnego... reset internetu

  1. #1
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Postów
    41

    Domyślnie Coś dziwnego... reset internetu

    Mam problem.... i to strasznie dziwny
    Zaczęło sie ze weszlem na astalavista.com w poszukiwania cracka no cd do gry
    sciaglem i wszystko działało, zresetowałem kompa i... no właśnie
    internet zaczął sie resetować dosłownie co parę sekund a w menadżerze zadan nie ma nazwy użytkownika zalogowanego na komputerze.....
    Skasowałem to co ściągłem, przeskanowałem kompa Avastem, Outpostem (wtyczka do spyware) i Spy Sweeper'em
    Skasowałem "trochę" śmiecia ale nadal mam problem ;/ nie widać użytkownika korzystającego z komputera, internet resetuje sie co parę minut/godzin (roznie) a do tego mam co chwile ataki na firewala
    a w zakładce firewalla "aktywność sieci" mam takie cudo (odrazu menadżer zadań...)

    http://www.wrzuta.pl/obraz/4tZvJUzNyX/firewall

    Nie wiem co mam zrobić.... a lepsze jest to, mam pande 2007 (ehh z gazety ale pełna versja na miesiąc) ona jest lepsza od avasta w szukaniu takiego syfa gdzieś głęboko w plikach ale.... nie mogę jej zainstalować bo pisze ze mam juz innego antyvirusa zainstalowanego na kompie... tym antyvirem jest rzekomo panda (racja miałem kiedyś pande ale to bylo wieki temu!) czyściłem rejestr, skasowałem wszystkie pliki po pandzie i nadal takie coś mam :\

    Spy Sweepera zainstalowałem dopiero po tym jak zaczeło mi neta resetować, wiec to nie antyviry sie gryzą i outposta+avatsa miałem juz od 4 miesiecy i tez nie było problemu

    Mam XP Profesional SP1 (po którejś aktualizacji nagle wyskoczyło mi ze mam pirackiego windowsa i nie moge aktualizacji wiecej pobierać, a kompa składał znajomy mojej matki ktory ma taka mała "firme" i składa kompy na zamowienie... )

    jaakby ktos mogl pomoc, format na 95% nie jest mozliwy (za dużo zabawy z przenoszeniem plików) to z góry dzięki
    (mam nadzieje ze napisałem to jakos normalnie, jestem nie wyspany)

    Pzdr.

  2. #2
    Avatar kaspsior
    kaspsior jest offline يحشطخبؤءفنو٢٥٣كهي
    Zarejestrowany
    May 2007
    Postów
    406

    Domyślnie

    tylko pogratulowac, ze sobie tak hulasz bez SP2 i odpalasz "cracki" na koncie administratora

  3. #3
    31337 jest offline Banned
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    367

    Domyślnie

    No ładnie ktoś cie DoSuje

  4. #4
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Postów
    41

    Domyślnie

    mam 3 konta na kompie, do gry do neta i dla gosci

    SP2 nie moge zainstalowac bo pisze ze mam nie oryginalny system, a nie mam skad wiąść oryginalnych klucz do XP profesional zeby podmienic
    a zazwyczaj mialem cos takiego ze jak ktos/cos mnie atakowalo to skanowałem anty-spyware i bylo ok a teraz złapałem cos wyjątkowo opornego

  5. #5
    Zarejestrowany
    Feb 2007
    Skąd
    w domu :D
    Postów
    535

    Domyślnie

    rozłancza ci neta !

    w jaki sposób to sprawdziles

    odpal
    Kod:
    uruchom-ping IP bramy -t
    lub
    Kod:
     netstat
    w cmd bedziesz mógł zobaczyc na jakiego użytkownika jestes zalogowany


    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez eryk : 05-31-2007 - 12:59
    Pamiętaj zanim zapytasz sprawdź ten adres www.google.pl

  6. #6
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Postów
    41

    Domyślnie

    wiecie co zauważyłem?
    zawsze gry resetuje mi neta, robi sie takie coś

    http://www.wrzuta.pl/obraz/tCXjYhZN78/firewall

    jakis syf mi obciaza na max procesor (ehmm 2.4 ghz) a ten syf jest chyba albo od firewala albo od antyvira... i nie moge go wylaczyc :| i o ile jak wlacze kompa od nowa mam spokój po resecie neta nagle moj firewall ma po 5-10 atakow/skanowań na sekunde

  7. #7
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    Polska/Poland
    Postów
    1,191

    Domyślnie

    SP2 nie moge zainstalowac bo pisze ze mam nie oryginalny system
    - a jaki masz? jak oryginał to dzwoń do m$ żeby nie lecieli w kulki
    jeśli pirat (fuj) to:
    jest coś takiego jak autopatcher - to może ci pomóc żeby mieć aktualny windows
    wejdź na:
    http://www.microsoft.com/technet/sys...utilities.mspx
    spróbuj użyć narzędzi tam dostępnych do zlokalizowania i wyeliminowania ścierwa (masz jakiegoś trojana prawdopodobnie)...
    jeśli nie posiadasz zbyt dużego doświadczenia w walce z robakami komputerowymi to prawdopodobnie bedziesz miał trudno sie tego pozbyć...
    format by ci się przydał - a przy okazji bedziesz miał nauczke na przyszłość...
    ***********
    * markossx *
    ***********

  8. #8
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Postów
    41

    Domyślnie

    oh, nie wiem skad mam windowsa :| a pozatym od kiedy mam kompa (5 lat?) robiłem raz formata i to na samym poczatku... pozniej mialem rozne historie, windows plikow znalezc nie mogl ale zawsze go jakos reanimowałem a teraz mi sie format nie widzi bo bym musial 80 gb skopiowac a niechce mi sie a lepiej bo nie mam plytki...

  9. #9
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    Polska/Poland
    Postów
    1,191

    Domyślnie

    jak ci sie nie chce to walcz z robactwem
    ***********
    * markossx *
    ***********

  10. #10
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    726

    Domyślnie

    No to stwórz jedna partycje na która poprzekładaj najważniejsze rzeczy a potem format tej na której została winda , jak nie to ze skanuj kompa na początek czym się da, sprawdź porty.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Autor: 08-09-2007, 01:50
  2. Coś nie tak:/
    By przemek12345 in forum Wirusy/Konie trojańskie
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 03-19-2007, 18:12
  3. Bush coś ukrywa!
    By w4j in forum Windows
    Odpowiedzi: 18
    Autor: 03-07-2007, 21:41
  4. Coś w stylu NetBus
    By cebab in forum Hacking
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 01-22-2007, 18:29
  5. najblizsza przyszlosc Internetu?
    By sapheal in forum TCP/IP/Analiza/Badanie
    Odpowiedzi: 5
    Autor: 07-20-2006, 16:55

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj