Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Testy serwisów internetowych

  1. #1

    Domyślnie Testy serwisów internetowych

    Hej.
    Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem nowy w branży IT i w związku z tym proszę o cierpliwość. Razem ze znajomymi wpadliśmy na pomysł stworzenia serwisu z długookresowym wynajmem mieszkań/domów dla np. studentów. Nie będę się wdawać w szczegóły bo nie o to tu chodzi, a sami na razie sprawdzamy rynek, konkurencję itd.

    Zastanawiam się jednak jak powinny być przeprowadzone testy oprogramowania. słyszałem o różnych rodzajach testów: funkcjonalne, bezpieczeństwa, penetracyjne. Czy jest jakaś metoda, która bezpośrednio mówi o tym co powinno się najpierw przetestować i jak, na co zwrócić największą uwagę. Ja osobiście uważam, że powinniśmy skupić się na testach bezpieczeństwa, bo ostatnio tyle się słyszy o atakach hakerskich, włamaniach itd.

    Liczę na wszelkie rady od was, propozycje

    Pozdrawiam!!

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał a.wolin Zobacz post
    Hej.
    Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem nowy w branży IT i w związku z tym proszę o cierpliwość. Razem ze znajomymi wpadliśmy na pomysł stworzenia serwisu z długookresowym wynajmem mieszkań/domów dla np. studentów. Nie będę się wdawać w szczegóły bo nie o to tu chodzi, a sami na razie sprawdzamy rynek, konkurencję itd.

    Zastanawiam się jednak jak powinny być przeprowadzone testy oprogramowania. słyszałem o różnych rodzajach testów: funkcjonalne, bezpieczeństwa, penetracyjne. Czy jest jakaś metoda, która bezpośrednio mówi o tym co powinno się najpierw przetestować i jak, na co zwrócić największą uwagę. Ja osobiście uważam, że powinniśmy skupić się na testach bezpieczeństwa, bo ostatnio tyle się słyszy o atakach hakerskich, włamaniach itd.

    Liczę na wszelkie rady od was, propozycje

    Pozdrawiam!!
    Długookresowy wynajem mieszkań/domów dla studentów? Studenci mają to do siebie, że gdy kończy się semestr to wracają do domów To tylko na marginesie...