Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: co się dzieje???

  1. #1
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    Polska/Poland
    Postów
    1,191

    Domyślnie co się dzieje???

    zobaczcie ludzie co się dzieje!
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,wid...wiadomosc.html

    niebawem będzie problem jak założy ktoś koszulkę z napisem hack
    albo kiss my ass
    będzie nowa białoruś
    ***********
    * markossx *
    ***********

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Hahahahaha... jak ja sie ciesze ze juz nie mieszkam w Polsce

    Kolejny glupi pomysl ekipy przy chlewie... jak jeszcze do tego dodac ostatnie haslo ze studenci nie beda mogli przez iles lat opuscic kraju po studiach - az nie odpracuja tego co panstwo zaplacilo na ich edukacje albo nie splaca w gotowce, to juz na prawde rece opadaja...

    ... no chyba ze to przelom w walce z bezrobociem i brakiem miejsc pracy... tylko nie wiem gdzie oni wszystkich tych absolwentow chca zatrudniac i za ile... i to na kilka lat!
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3
    Avatar ble34
    ble34 jest offline jestem bugiem
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Skąd
    krzesło
    Postów
    681

    Domyślnie

    no jak to gdzie na budowach ludzi brakuje
    tego motywu jeszcze niesłyszałem

  4. #4
    Avatar eMCe
    eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    Ciekawe czy będą wąchać skarpetki
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    juz widze magistra pchajacego taczke albo ekonomiste (tych mamy nadprodukcje od dawna), ktory uczy sie obslugiwac betoniarke albo mechaniczny impulsator kinetyczny o napedzie trzonkowym (czytaj 'mlotek')...

    oczywiscie nie mam zamiaru obrazac tu ekonomistow (sam jestem ekonomista... plus inzynierem do tego - stad taka wlasnie 'naukawa' definicja mlotka jak wyzej) ale to wlasnie mialo pokazac stopien absurdu o jakim mowimy... jesli by sie to naszym 'geniuszom' udalo to ktos zarobi nobla za zlikwidowanie bezrobocia wsrod absolwentow poprzez wprowadzenie ustawy...

    ... przy czym nalezy pamietac, ze taka likwidacja bezrobocia nie oznacza poprawienia sytuacji finansowej - nikt nie wie czy... a jesli tak, to ile, takim biedakom mialoby sie placic za ich prace - za duzo tez nie mozna, skoro maja odpracowac to co budrzet na nich dal :-( i znowu bledne kolo sie zamyka...

    eMCe - te skarpetki to jakis fetysz czy jak?
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Podobne wątki

  1. Jak włamać się na czyjeś forum?
    By lokid in forum /dev/null
    Odpowiedzi: 18
    Autor: 03-07-2009, 16:56
  2. Czy na dyskietce zapisuje się IP?
    By cebab in forum Windows
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 03-21-2007, 10:14
  3. próbują się włamać mi do kompa pomocy!
    By friqo in forum Security
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 02-05-2007, 17:48
  4. Udało mi się!!!!!!!!!!!!:))))))))))))
    By fedor in forum Linux
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 01-15-2007, 21:51
  5. co się stało z cracking.pl?
    By hunter in forum Off Topic
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 12-26-2006, 10:08

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52