Pokaż wyniki 1 do 2 z 2

Temat: BruCON 2010

  1. #1
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie BruCON 2010

    Hej

    Pozdrowienia z BruCON'u - swietne prezentacje itd... na prawde wypas
    Skoro to czytacie to na 99.999% jestescie w domu/pracy wiec aby nieco 'oslodzic' przydatne info

    LIVE STREAM - mozna ogladac wyklady na zywo, opoznienie <1-2sek max
    http://81.241.241.248/

    Jesli macie czas to zachecam, na prawde warto.
    Dobra, ja znikam - Dale prowadzi wyklad z hipnozy (wczoraj zahipnotyzowal kolesia tutaj i byly jaja)
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Sorry za poprzedni post - podalem adres a nie podalem co to BruCON
    Main Page - BruCON 2010

    Konferencja zakonczona - wszystkie prezentacje byly nagrywane wiec bedzie okazja zobaczyc pozniej.
    Nastepnym razem postaram sie podeslac live stream wczesniej, abyscie mogli 'uczestniczyc' w konferencji nie ruszajac sie z domu

    Odkopie watek jak bedzie mozna pobrac nagrania
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52