Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 17

Temat: Co o tym myslicie?

  1. #1
    Zarejestrowany
    Feb 2008
    Postów
    4

    Domyślnie Co o tym myslicie?

    Chcialbym abyscie sie wypowiedzieli na ten temat:
    http://www.allegro.pl/item320822165_...wo_zobacz.html
    warto to kupic?

  2. #2
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    726

    Domyślnie

    jak dla mnie koleś pozbierał ogólnie dostępne informacje, tutki wrzucił na płytę i teraz sprzedaje, no ale moge sie mylic nie widziałem jeszcze tego.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Czytajac opis nie wiem czy smiac sie czy plakac... no ale niech bedzie
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  4. #4
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Skąd
    toronto
    Postów
    283

    Domyślnie

    utworzysz bombę z dyskietki
    jednym slowem zostaniesz MacGyverem

    otrzymasz zbiór najnowszych programów do włamywania
    jakas dystrybucja linuksa, do tego programy do analizowania sieci (jakis wireshark czy aircrack), moze cos do brute force no i oczywiscie mnostwo trojanow

    skutecznie utrudnisz życie lamerom i błaznom
    sorki, ale ten koles dla mnie jest blaznem

    nauczysz się jak można oszukać programy
    dowiesz sie jak nabic sobie miliony punktow w pinballu na XP



    Wedlug mnie to dokladnie to co powiedzial kosiarz... Podejrzewam, ze wszystkie informacje da rade znalezc szybciej niz ta plyta doszlaby do Ciebie Do tego musi tam byc sporo informacji z roznych dziedzin a ja wychodze z zalozenia, ze lepiej zajac sie jedna dziedzina a porzadnie niz kilkoma/kilkunastoma po lebkach...

  5. #5
    Avatar hedVB
    hedVB jest offline AI
    Zarejestrowany
    Nov 2007
    Postów
    874

    Domyślnie

    @studencik20 ubiegłeś mnie te same fragmenty chciałem zacytować

    utworzysz bombę z dyskietki
    ciekawe tylko gdzie bym sobie taką bombę miał wsadzić osobiście nie mam fdd i nie znam ludzi którzy je mają :P
    nauczysz się jak można oszukać programy
    co do tego to nie jest takie głupie! Ja np potrafię ustawić sobie dowolny wynik w saperze (rejestr )

    złamiesz hasło biosa w komputerze
    już widzę ten rozdział - spis uniwersalnych haseł do Biosa :\

    reszty szkoda komentować...
    www.lingubot.pl - projekt sztucznej inteligencji.

  6. #6
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    693

    Domyślnie

    hmm na moje troche tanie :P jak na cos co zawiera tyle informacji :P
    "? dowiesz się jak nabić rachunek sąsiadowi " na uw widzalem podobne, jak to to samo to juz bym nie kupowal:P
    " otrzymasz zbiór najnowszych programów do włamywa"
    ...

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jan 2007
    Postów
    695

    Domyślnie

    ja ma stacje dyskietek;d
    a pamietacie to jak zostac hackerem w jedna noc czy cos takiego?;d
    Zbliża się Trollmagedon...

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jan 2007
    Skąd
    somewhere in time
    Postów
    510

    Domyślnie

    zważając na szacunek dla tych prawdziwych hakerow to nie kupuj tego ;p

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jan 2007
    Postów
    695

    Domyślnie

    JA?! nawet do glowy mi to nie przyszlo żeby kupic
    Zbliża się Trollmagedon...

  10. #10
    Avatar hedVB
    hedVB jest offline AI
    Zarejestrowany
    Nov 2007
    Postów
    874

    Domyślnie

    to nie było do Ciebie - tylko do autora wątku - chyba Ja to bym nawet kupił tak z czystej ciekawości, a potem bym zawartość opisał na forum i mielibyśmy trochę rozrywki
    www.lingubot.pl - projekt sztucznej inteligencji.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Zacznijmy rozmawiać w tym dziale
    By I_v0 in forum AIX/HP-UX/IRIX/SUN/SCO
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 07-18-2007, 13:32
  2. Co można z tym zrobic
    By Guzik1252 in forum Hacking
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 01-27-2007, 19:32

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52