Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: czy to hakowanie skypa?

Domyślnie czy to hakowanie skypa?

witam serdecznie
    moja siostra ma skypa i przy swoim obrazku "dymek" a w nim zawsze cos tam pisze sobie - jakies swoje myśli.. az tu nagle któregos dnia patrzy a w jej "dymku" - zmienił sie wpis na jakis inny - którego ona nie wpisywała - miły wpis ale nie jej autorstwa.( domownicy wykluczeni całkowicie) Moje pytanie - czy to ktos z zewn. mógł napisać? Co jeszcze w takim razie ten "ktos" moze zrobić - na jej skypie ( słuchanie rozmów itp) , a moze w całym kompie? ? ? A jeśli nie - to skąd sie " to " wzięło?
    Bardzo proszę o wyczerpująca odpowiedź.. bo sie niepokoi ze ma "opiekuna" - niechcianego w swoim kompie. Mam nadzieję ze trafiłam na forum ekspertów i odpowiedz będzie dla was super łatwa, bo ja jestem laikiem w tych sprawach, więc proszę o wytłumaczenie w sposób bardzo jasny i prosty, bardzo proszę

Domyślnie

Jak masz watpliwosci to:
    1. zmiana hasla na koncie skype (to powinno byc juz dawno zrobione)
    2. format i reinstalka systemu

teraz z innego kierunku odpowiedzi - podsluchiwanie skype jest mozliwe na razie tylko jesli zainfekujesz kompa w odpowiedni sposob, inaczej wszystkie rozmowy sa szyfrowane
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie

Cytat Napisał TQM Zobacz post
    Jak masz watpliwosci to:
    1. zmiana hasla na koncie skype (to powinno byc juz dawno zrobione)
    2. format i reinstalka systemu

teraz z innego kierunku odpowiedzi - podsluchiwanie skype jest mozliwe na razie tylko jesli zainfekujesz kompa w odpowiedni sposob, inaczej wszystkie rozmowy sa szyfrowane
    ad 1. i ad 2.