Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: prosba do znawców komputerowych !!!

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie prosba do znawców komputerowych !!!

    Witam !!!chyba cos nabroiłam.Nie znam się za dobrze na komuterze,ale postaram się opisac co namąciłam.
    Tydzien temu avast znalazł jakiegoś trojana,wysłałam go do kwarantanny,ale od tego momentu coś działo się z kompem,strony sie nie otwierały,komutera wyłączyc nie potrafiłam bo jakieś dziwne programy nie pozwalały na zamkniecie systemu itp....
    chodzi o co !!!!
    dzis wpadłam na pomysł i wgrałam Windowsa Home Edition bo tylko takiego znalazłam w domu,wszystko byłoby ok tylko że mam 2 twarde dyski jeden ma 2 partycje c i d po 40gb a drugi ma 500gb i słuzy jako magazyn.
    Przed formatem dysku c wypięłam dysk f (500gb) poniewaz wgrywałam sama Windowsa 3 raz w zyciu i bałam się że sformatuje równiez dysk f a tego bym nie przeżyła.
    Windows śmiga,ale dysku f nie widac w narzedziach systemowych,pisze tylko że dysk podstawowy c jako dysk 0 podzielony na partycje i wszystko to jest ok,widac pendriva i cd rom,i pojawiła sie info że jest jakis dysk 1 dynamiczny"obcy"i jest przy nim znaczek żółty trójkącik z wykrzyknikiem.
    w "mój komputer"nie widac tego drugiego dysku,w biosie go widzi,w menadzer urzadzeń widzi go.
    Czytałam gdzies na forum że podobno Win xp proffesional widzi dyski dynamiczne a Home Edition nie.
    PROSZE O POMOC BO NA TYM DYSKU 500GB MAM WSZYSTKIE ZDJĘCIA I FILMIKI MOJEJ 1,5 ROCZNEJ CÓRCI ORAZ mase dokumentów i pism.
    licze na pomoc mądrzejszych osób w tej dziedzinie,bo pewnie dla nich po błachostka a ja nie mam dostępu do dysku magazynu.
    Pewnie niepotrzebnie go wypinałam ,ale nie znam się na formacie przy wgrywaniu windowsa i miałam obawy że również go wykasuje,
    Jak mieszkałam w Polsce to miałam sąsiada informatyka,lecz teraz w Norwegii jestem zdana tylko na siebie !!!
    pozdrawiam Kasia i z reguły dziękuje !!!

  2. #2