Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 13

Temat: Ukrywanie IP

  1. #1
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Postów
    7

    Domyślnie Ukrywanie IP

    Elo mam taki problem postanowiłem ukrywać swoje ip by jak hakne jakas strone nie namierzyli mnie no i tak sciagnalem program jakiś niemiecki do ukrywania ip no i dobra działa ale spowalnia mi neta tak że szkoda gadac google ładuje 60 sekund ta strone nie laduje wogóle no i sciagnałem potem HIDE IP NG (Nowa Generacja) ten program jest spox niestety trail to było tylko 3 godziny chyba i teraz przeinstalowalem program ale "jest inteligentny" i nie da sie go tak oszukać. Co mam teraz zrobić szukałem na necie no ale nie moge znalezc a pozatym nie ma moze czegos podobnego ale co trail dłuższy albo za free?

  2. #2
    Avatar Hardiel
    Hardiel jest offline Damian
    Zarejestrowany
    May 2008
    Skąd
    Kielce
    Postów
    121

    Domyślnie

    np. TOR ;-) ale wiedz o tym ze nigdy sie nie ukryjesz bo poleci email z policji do właściciela serwera aby odesłał liste ip i jest po Tobie

  3. #3
    Avatar Ormi
    Ormi jest offline %x-%x-%x-%n
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Skąd
    Za twoimi plecami
    Postów
    351

    Domyślnie

    Hmm... Ja proponuję najpierw nauczyć się "hakować strony", a dopiero potem szukać programu do ukrywania IP.
    Oprócz tego możesz się włamać i wysłać adminowi maila, o błędzie na stronie. Jest satysfakcja, bo "haknąłeś stronę", a nic ci za to nie zrobią. Admin wręcz wdzięczny będzie.
    Black Coders | Hacking, Kernel, Linux, Operating Systems, Programming
    I otworzyła studnię Czeluści,
    a dym się uniósł ze studni jak dym z wielkiego pieca,
    i od dymu zaćmiło się słońce i powietrze.
    A z dymu wyszła szarańcza na ziemię,
    i dano jej moc jaką mają ziemskie skorpiony.
    (...)
    I dano jej nakaz aby nie zabijała,
    lecz aby przez pięć miesięcy cierpieli katusze...

  4. #4
    Avatar javaman
    javaman jest offline www.javainside.pl
    Zarejestrowany
    Mar 2008
    Skąd
    no przed monitorem przecież...
    Postów
    474

    Domyślnie

    ściągnij sobie TORa, albo Internet Anonymous - ten tez jest "trail" ale chyba 30 dni. Jeszcze możesz wyjąć kartę sieciową z kompa to nie będziesz zostawial w ogole zadnych sladow...

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Postów
    7

    Domyślnie

    Lol a jednak jakos sie da ukryć bo by już dawno wiezienia były pełne

    W takiej gierce UPLINK robiło sie coś takiego jak Call Bouncing że sie puszczalo polaczenie przez dużo serwerów na całym świecie da sie zrobic coś podobnego na realU ?

    I dzieki za ten program oblukam potme

  6. #6
    Avatar javaman
    javaman jest offline www.javainside.pl
    Zarejestrowany
    Mar 2008
    Skąd
    no przed monitorem przecież...
    Postów
    474

  7. #7
    Avatar Hardiel
    Hardiel jest offline Damian
    Zarejestrowany
    May 2008
    Skąd
    Kielce
    Postów
    121

    Domyślnie

    Bo przewaznie kończy sie na groźbach adminow a nic nie robia trafisz na upartego i Cie udupi

  8. #8
    Avatar javaman
    javaman jest offline www.javainside.pl
    Zarejestrowany
    Mar 2008
    Skąd
    no przed monitorem przecież...
    Postów
    474

    Domyślnie

    albo jak juz atakujesz jakies strony, to takie z jakiegoś miejsca typu Chiny, Brazylia albo inne czarne lądy gdzie ludzie odwrotnie chodzą. To z tamtąd Cię nikt nie będzie ścigał. Jak Polakowi się władujesz to kij, pojdzie na komisariat i lezysz. A jakis alfonso de la admin z dalekostanu nawet nie wie gdzie Polska się znajduje.

  9. #9
    Avatar Ormi
    Ormi jest offline %x-%x-%x-%n
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Skąd
    Za twoimi plecami
    Postów
    351

    Domyślnie

    Sorki, za oftop, ale nie miałem gdzie tego napisać, bo tamten temat jest zamknięty.
    Ten gościu - słomczan, który pytał o to jak się włamać komuś "na komputer" USUNĄŁ System 32!!!!!!!!!!!!!!! Wiem, bo z nim na privie gadałem. Najpierw mi napisał, że się nie da tego pierwszego usunąć, bo się błąd wyświetla,że nie ma takiego pliku. Za chwilę napisał, że próbował usunąć to drugie(system 32 chyba), ale, że trzeba płytkę włożyć. No to odpisałem, żeby tego nie robił bo mu się system sypnie, ale bylo za późno. Po 10 minutach odpisał, że usunął, ale windows jeszcze działa. Nie wiem jak to możliwe, ale tak napisał. Może coś innego usunął. Np. to explorer.exe. W każdym bądź razie teraz zamilkł, mimo że mu napisałem pytanie "A co usunąłeś?"
    Co za człowiek
    Black Coders | Hacking, Kernel, Linux, Operating Systems, Programming
    I otworzyła studnię Czeluści,
    a dym się uniósł ze studni jak dym z wielkiego pieca,
    i od dymu zaćmiło się słońce i powietrze.
    A z dymu wyszła szarańcza na ziemię,
    i dano jej moc jaką mają ziemskie skorpiony.
    (...)
    I dano jej nakaz aby nie zabijała,
    lecz aby przez pięć miesięcy cierpieli katusze...

  10. #10
    Avatar VLN
    VLN
    VLN jest offline Banned
    Zarejestrowany
    Jan 2008
    Postów
    277

    Domyślnie

    Elo mam taki problem postanowiłem ukrywać swoje ip by jak hakne jakas strone i
    Sorry ale nie mogłem się powstrzymać . Mogę mieć lekkie problemy z pisaniem ponieważ doznałem silnego wstrząsu ( ze śmiechu )
    Cytat Napisał I_Own_You Zobacz post
    (...)W takiej gierce UPLINK robiło sie coś takiego jak Call Bouncing że sie puszczalo polaczenie przez dużo serwerów na całym świecie da sie zrobic coś podobnego na realU ?
    Da się ,da się . Tylko najpierw trzeba nauczyć się SQL Inject. A później dopiero zabierać się za podobne rzeczy. Może pograj sobie w Mario Najlepiej kierownicą i w lewą stronę

    PS. Poza tym na forum była o tym mowa !
    Szukajkę Ci zabrali ?

    PS2. Nie pytaj jak obsłużyć TOR'a

    @Ormi : Fajna sygnaturka ;p

    Pozdrawiam VLN.
    Kod php:
    $zmienna $_POST['COS']; 
    Zamiast tego :
    Kod php:
    $zmienna htmlspecialchars($_POST['COS']); 
    I mamy zabezpieczenie przed XSS

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Ukrywanie danych w plikach .txt
    By Spec_od_dysków in forum Steganografia
    Odpowiedzi: 14
    Autor: 01-08-2011, 11:26
  2. Ukrywanie danych do gif'ów
    By Kulfon in forum Steganografia
    Odpowiedzi: 21
    Autor: 03-18-2009, 09:15
  3. Ukrywanie\zmiana IP, czyli spoofing
    By lucyfer666 in forum Newbie - dla początkujących!
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 04-01-2008, 22:09
  4. Ukrywanie rozszerzenia strony...
    By Cwenu in forum HTML/DHTML/XHTML
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 03-23-2008, 17:27
  5. Ukrywanie paska adresu
    By Michal_sh in forum Windows
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 02-23-2008, 20:52

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52