Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 18

Temat: Avast! Home E

  1. #1
    Zarejestrowany
    Aug 2007
    Postów
    33

    Question Avast! Home E

    Czy darmowy "Avast! Home" faktycznie jest dobrym antywirusem - tak jak o nim pisza na kilku stronach? Jezeli ktos juz obcowal z tym programem prosze o "relacje" i zdanie o tej produkcji. I jeszcze co jest lepsze "Avast! Home edition" czy "Comodo Antivirus 1.1 beta"? I moze jeszcze jaki DARMOWY program antywirusowy Wy byście polecali?
    Ostatnio edytowane przez Flavoxx : 08-12-2007 - 20:44

  2. #2
    Avatar Eragon Argetlam
    Eragon Argetlam jest offline inception?no problem
    Zarejestrowany
    May 2007
    Skąd
    802.1 Wireless Wlan Card
    Postów
    552

    Domyślnie

    No nie wiem- avast jest według mnie do niczego, nie łapie wirusów wchodzących przez neta a jak złapie to się wiesza, wole paket zone alarm -->polecam<--
    o przemyśleniach w kontekście NLP... http://www.tuetbrute.blogspot.com

  3. #3
    Zarejestrowany
    Aug 2007
    Postów
    33

    Domyślnie

    ja rozumiem... ale nie jestem dziany... chcialbym sie zabezpieczyc za darmo...
    Ostatnio edytowane przez Flavoxx : 08-12-2007 - 21:16

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    CK Kielce
    Postów
    74

    Domyślnie

    wcale nie musisz być dziany żeby sie dobrze zabezpieczyć ...


    Kaspersky Internet Security :
    http://www.instalki.pl/programy/down...t_Security.php
    Możesz sobie ściągnąć za free ale jest minus ... co 30 dni musisz przeinstalowywać bo to wersja Trial ( testowa )



    Norton Internet Security 2007 :
    http://www.instalki.pl/programy/down...urity_2007.php
    To też wersja testowa


    Te 2 Pakiety zabezpieczeń na pewno zapewnią w miarę bezpieczną prace na komputerze :P

  5. #5
    Zarejestrowany
    Feb 2007
    Skąd
    w domu :D
    Postów
    535

    Domyślnie

    hmmm googli nie masz? wystarczy poszuka ccracka lub seriala keygen pelno tego jest n anecie tylko trzeba checi ja mam nod32 na brata kompie na windzie znalazlem keygen i mam full version:P najlepiej generator seriali...... albo kupic !

    pozdrawiam
    Pamiętaj zanim zapytasz sprawdź ten adres www.google.pl

  6. #6
    Avatar kaspsior
    kaspsior jest offline يحشطخبؤءفنو٢٥٣كهي
    Zarejestrowany
    May 2007
    Postów
    406

    Domyślnie

    ..................... ...
    Ostatnio edytowane przez kaspsior : 04-17-2012 - 23:36

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jan 2007
    Postów
    695

    Domyślnie

    No cóż... Ale pytanie jest czy avast jest darmowy? To chyba też jest Trial... przynajmniej tak coś kojarze bo przeciez chyba pozniej sa problemy z uaktualnianiem bazy wirusow chyba
    Zbliża się Trollmagedon...

  8. #8
    Avatar kaspsior
    kaspsior jest offline يحشطخبؤءفنو٢٥٣كهي
    Zarejestrowany
    May 2007
    Postów
    406

    Domyślnie

    ..................... ...
    Ostatnio edytowane przez kaspsior : 04-17-2012 - 23:36

  9. #9
    Zarejestrowany
    Feb 2007
    Skąd
    w domu :D
    Postów
    535

    Domyślnie

    E tam prawo lamie sie caly czas Kaspsior:PP jak idziesz po miescie i wylejesz sie komu spod plotem to tez lamanie prawa:P czasem trzeba i kod z neta zassac ,gdybym tak wszystko kupowal to bym zbankrutowal:P

    EDIT: Avast tez jest trial bo uzywalem:P

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez eryk : 08-12-2007 - 23:44
    Pamiętaj zanim zapytasz sprawdź ten adres www.google.pl

  10. #10
    Zarejestrowany
    Aug 2007
    Postów
    33

    Domyślnie

    Ale poweidzmy, ze lubie oryginalne oprogramowanie Sam jak bym programowal i mial z tego pieniadze to bym sie wsciekal na piratow

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. HACK.pl wykryło krytyczną lukę serwerów home.pl
    By [S.e.M.e.N] in forum Aktualności / Felietony / Artykuły
    Odpowiedzi: 98
    Autor: 04-15-2007, 00:20
  2. Home.pl hack
    By kosiarz in forum Security
    Odpowiedzi: 9
    Autor: 04-08-2007, 14:01
  3. Home.pl luka w zabezpieczeniach ?
    By p_e_t_e_r in forum Hacking
    Odpowiedzi: 16
    Autor: 03-25-2007, 18:00

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj