Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Pierwsze kroki

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie Pierwsze kroki

    Cześć wszystkim,
    Nie będę zanudzał, że nowy jestem bo można to sprawdzić ani jak tu trafiłem.
    Tak czy inaczej mam trochę wolnego czasu wieczorami a i nowe zainteresowania się przydadzą
    od razu proszę o wyrozumiałość jakbym coś pokręcił i jeśli temat nie w tym miejscu to proszę o przyklejenie, podklejenie.
    Do rzeczy, wyczytałem w jednym z tematów, że pierwszy krok to dowiedzenie się jaką drogą chce się iść, ja chyba znalazłem - były by to zabezpieczenia itp. Nie ukrywam, że czasem pewnie nie obyło by się bez złamania czegoś ale to ostateczność...
    I tu kilka pytań:
    - Od czego zacząć, nie znam się na programowaniu i skryptach, ale szybko łapię takie rzeczy, nie wiem jak ale dość łatwo mi to przychodzi;
    - Na pewno sporo poczytać muszę o wadach/zaletach, słabych/mocnych stronach systemów i programów, trochę wiem o Windowsach i OSX - pracuję na nich.
    - Wiedza na forum jest obszerna, a czytanie za dużej ilości naraz powoduje upłynnienie mego mózgu i tu chciałbym prosić o nakierowanie na właściwy tor.
    - I chyba ostatnie pytanie (może trochę bzdurne) czy w wieku trzech krzyżyków w ogóle warto?

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bartequ Zobacz post
    ostatnie pytanie (może trochę bzdurne) czy w wieku trzech krzyżyków w ogóle warto?
    A co Ci szkodzi? Nie patrz na takie głupoty tylko skup się na rozwoju, a gdzie Cię to zaprowadzi to czas pokaże.

  3. Domyślnie

    Każde dokształcanie się jest skokiem do przodu i to nie do konca jest wazne czy to sie przyda w zyciu.

  4. Domyślnie

    Nie jesteś jeszcze taki stary kolego. Rozwój zawsze ci się przyda. Poza tym zrób to dla siebie.

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bartequ Zobacz post