Pokaż wyniki 1 do 4 z 4

Temat: Hej mam problem

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie Hej mam problem

    Witam
    Tak wiem że to nie jest ten dział ale ine jestem pewien gdzie to napisac ale jestem początkującym, i mam wielki problem i może dzięki tej stronie HACK.PL uda mi się go rozwiązać
    Ok to zaczynam;

    Ostatnio mój antywirus McAfee wyświetlił komunikat "skanowanie w czasie rzeczywistym jest WYŁACZONE" Więc kliknąłem "włącz".Przez 2-3 sec wszystko było ok , a później znowu skanowanie zostało wyłączone.

    Nie wiem co mam robic , jestem komplentnie zielony w tych sprawach :/
    I jeszcze jedo kiedy np. w przeglądarce wpisuje "antywirus" lub "skanowanie" albo cokolwiek związanego z antywirusami to przeglądarka się wyłącza (firefox) , tak samo jest na stronie producenta mojego antywirusa

    Oto moje logi z OTL:
    wklej.org/id/861896/
    wklej.org/id/861900/

    Prosze o pomoc, będe bardzo wdzięczny Podejrzewam że jest to trojanfakealert który podszywa się pod antywirusa :/

    *PISZE Z KOMÓRKI WIĘC PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ I PRZEPRASZAM ZA WSZELKIE BŁEDY

  2. #2

    Domyślnie

    Masz wirusa. Gratuluję xD

    Serwis

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał Elitegroup Zobacz post
    Masz wirusa. Gratuluję xD

    Serwis
    Radzę Ci ściągnąć innego antywirusa jak Microsoft Security Essentials

    Mam ten program i jeszcze żaden wirus mi nie zepsuł danych tu masz linka do niego Microsoft Security Essentials - Microsoft Windows

    Jedyna wada programu trzeba sprawdzać co jakiś czas Historie bo tam najczęsciej siedzą wirusy

    A Wy Byście mu pomogli a nie
    że go straszycie

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie