Pare dni temu uciąłem sobie ze znajomym pogawędkę na (m. in.)temat metod losowania liczb w ruletce w takim wirtualnym kasyno. Musi to być jakiś algorytmy, jakaś metoda, którą to generuje się te liczby, bo przecież w cyfrowym świecie losowość nie istnieje. Myślę, że danymi wejściowymi będzie czas, bo przecież muszą być różne.
Czy doszliśmy do poprawnych wniosków? Ile teoretycznie czasu zajeło by rozpracowanie takiego systemu i ile próbek trzeba by mieć (TQM: gdzieś na tym forum rozwiązywałeś takie zadanie chyba; takie ze stroną generującą znaki, więc może coś powiesz ciekawego XD)? Jak wygląda taki algorytm,np.
rand () c++
i czy można zastosować w nim kilka odczytów czasu? (np. zacząć od czasu jakiegoś tam [tak jak w srand()], a dalej użyć jeden, lub kilka innych odczytów).