Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: problem z interfejsem eth

  1. #1

    Smile problem z interfejsem eth

    Witam

    posiadam mandrake 10.1, kiedy się uruchamia to "inicjowanie interfejsu eth0:" jest nieudane, czy mógłby mi ktoś pomóc? bo ja nie wiem co mam z tym zrobić ;/

    użyłem opcji szukaj na forum i nie znalazłem nic na ten temat

    Dziękuje i pozdrawiam.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Tak dokladnie opisujac swoj problem raczej powinienes szukac wrozki a nie pomocy na forum. Sprawdz w konfiguracji karty czy masz odpalone DHCP czy cos inne...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3

    Domyślnie

    mam odpalone DHCP, a opisać mojego problemu nie mogłem bardziej gdyż nie wiem jakie informacje są potrzebne do rozwiązania tego problemu. (jestem zielony w te sprawy i inne związane z komputerem xD)

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    1. czy kabel jest podlaczony?
    2. masz dhcp na routerze ale czy ustawiels na kompie ze ma uzywac dhcp?

    jesli nie jestes w stanie sprawdzic podstawowych rzeczy to ciezko bedzie ci pomoc zwlaszcza nie widzac co masz na ekranie
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  5. #5

    Domyślnie

    kabel jest na pewno podłączony bo na windowsie mam internet, DHCP mam na routerze i na kompie ustawiłem żeby używał DHCP. Może coś źle skonfigurowałem.

    -=--EDIT--=-

    udało mi sie podłaczyć do internetu xD pogrzebałem w routerze i dodałem tam mój adres mac i działa xD

    tylko jeszcze mnie pewne rzeczy martwią system mi jakoś często muli i myszka pod usb nie dziala :/ i DZIĘKUJE BARDZO za poświecenie mi tylu minut xD Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.
    Ostatnio edytowane przez !maL : 08-12-2008 - 00:03

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie