Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 15

Temat: Instalacja Slackware 12.0

  1. #1

    Domyślnie Instalacja Slackware 12.0

    SiemQ
    Jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość w odpowiedziach na moje pytania.
    Dobra przejdzmy do sedna sprawy. Otóż od niedawna zainteresowany jestem instalacja Linuxa. Długa czytałem na róznych forach o tym sytemie i dowiedziałem się że najlepszym jest Slackware dlatego też chcę go zainstalować.Niestety niewiem w jaki sposób gdyż jestem zielony w Linuxie.
    Mam Viste Home Premium i laptopa Toshiba Satelite a135-s2276.
    Byłbym bardzo wdzięczny gdybyście mi pomogli.
    Z góry thx :*
    Ostatnio edytowane przez KilofeQ : 02-15-2008 - 16:15

  2. #2
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Skąd
    toronto
    Postów
    283

    Domyślnie

    TO powinno pomoc

  3. #3
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    Polska/Poland
    Postów
    1,191

    Domyślnie

    skoro kolega potrafi już przeglądać fora to i powinien umieć znaleźć info o instalacji systemu, która de facto jest procesem mało skomplikowanym i wszystko jest napisane na kolejnych ekranach, to jedno
    a jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z Linuxem to może powinieneś wybrać jakieś bardziej "delikatne" distro, na przykład Ubuntu
    ***********
    * markossx *
    ***********

  4. #4

    Domyślnie

    Sory za głupie pytania ale już sie pogubilem z tym Linuxem Niewiem wreszcie jaki wybrać. Na moim komputerze glownie gram w Counter Strike i troche sie bawie informatyka wiec niewiem. Prosze o wasze sugestie

  5. #5
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    Polska/Poland
    Postów
    1,191

    Domyślnie

    hehe, to w CS'a na linuxie nie popykasz...
    a jakiego wybrać zdecyduj sam, najlepiej zainstaluj sobie jakiś program do odpalania maszyn virualnych na Windows i tam poinstaluj różne linuxy, i jak sie zdecydujesz to Vista > /dev/null
    ***********
    * markossx *
    ***********

  6. #6

    Domyślnie