Witam
Jestem zielony w te klocki i chciałbym zapytać jak i czy wogólę się da rozkodować takie coo¶ http://mzsp.cal24.pl/test/skrypt.js
Wiem , że zakodowane jest programem HTML Guardian
Czekam , to pilne!
Printable View
Witam
Jestem zielony w te klocki i chciałbym zapytać jak i czy wogólę się da rozkodować takie coo¶ http://mzsp.cal24.pl/test/skrypt.js
Wiem , że zakodowane jest programem HTML Guardian
Czekam , to pilne!
Nie czekaj, zobacz do srodka... JS nie "dekoduje sie" sam z siebie - procedura dekodujaca jest w skrypcie aby przegladarka mogla "zdekodowac" kod i go uruchomic...
No to weĽ wejdĽ na Test sprawdzający wiadomości absolwenta gimnazjum zapisz sobie stronę i otwórz ja w notatniku ;P bo Guardian ma blokadę i normalnie nie zobaczysz kodu zródłowego :D
--> ale ty to na pewno wiesz :D
Proszę bardzo ;-) wytłumacz mi teraz jak wiedzieć która odpowiedĽ jest poprawna :D
@edit
Nie chodzi mi to o to , żeby powiedzieć które s± poprawne , lecz aby wiedzieć jak dostać się do odpowiedzi w testach tak przygotowanych ;P
Jakbys ruszyl glowa to bys sie do tego dobral... mi zajelo to 5 minut i mam kod zrodlowy skryptu ktory tam dziala. Przede wszystkim, jakbys tylko chcial to przy okazji bys sie czegos nauczyl ale latwiej walnac sloganem i dokopac komus drwiac 'ale ty to na pewno wiesz' - brak slow na takie osoby.
Aby nie bylo - fragmenty kodu dla potwierdzenia ze sie da:
Wiec jak geniuszu? Da sie... ale ty przeciez o tym wiesz, prawda?Kod:function czysc() {
document.forma1.odp1[0].checked = false;
document.forma1.odp1[1].checked = false;
document.forma1.odp1[2].checked = false;
document.forma1.odp1[3].checked = false;
document.forma1.odp2[0].checked = false;
document.forma1.odp2[1].checked = false;
document.forma1.odp2[2].checked = false;
document.forma1.odp2[3].checked = false;
document.forma1.odp3[0].checked = false;
...
function oblicz() {
var punkty;
punkty = 0;
if (document.forma1.odp1[2].checked) {
punkty = punkty + 1;
}
if (document.forma1.odp2[2].checked) {
punkty = punkty + 1;
}
...
if ((punkty >= 0) << (punkty <= 10)) {
ocena = 1;
}
if ((punkty >= 11) << (punkty <= 18)) {
ocena = 2;
}
if ((punkty >= 19) << (punkty <= 25)) {
ocena = 3;
}
if ((punkty >= 26) << (punkty <= 31)) {
ocena = 4;
}
if ((punkty >= 32) << (punkty <= 34)) {
ocena = 5;
}
if ((punkty >= 35) << (punkty <= 35)) {
ocena = 6;
}
window.alert(document.forma1.imie.value + " otrzyma\u0142e\u015B(a\u015B) punkt\xF3w: " + punkty + " na 35 mo\u017Cliwych");
window.alert(document.forma1.imie.value + " otrzyma\u0142e\u015B(a\u015B) ocen\u0119: " + ocena);
czysc();
}
Geniuszem to jeste¶ ty
a ja nadal nie mam pojęcia jak się za to zabrać :/
Jakie¶ wskazówki ?
@a je¶li chodzi o to ty to na pewno wiesz to nie s± drwiny tylko zwykłe stwierdzenie faktu ... nie miałem tutaj na celu pisanie tego dlatego , że nie napisałe¶ tego w pierwszym po¶cie . Miało to na celu wy¶miać moje tłumaczenie Ci zeby zapisać sobie strone bo ty się na tym znasz a ja nie i tlumacze Ci jak głupi :D . Po porostu Ľle to zainterpretowales
Wskazowka jak sie zabrac - nauczyc sie JavaScript, usiasc choc raz i recznie zdekodowac calosc - nawet na papierze...
Masz zmienne, jedna zmienna w drugiej zmiennej - podstawiasz wartosci do skutku az uzyskasz kompletny kod ktory mozna odpalic... w ten sposob odbudowujesz funkcje dekodujaca i pozniej juz jak bedziesz wiedzial jak dziala, dekodujesz glowny kod... pozniej ten kod idzie do eval() i jest wykonywany... i masz wlasciwy skrypt ktory ma w sobie poprawne odpowiedzi... co widac na zalaczniku powyzej.
Nauczysz sie JS zamiast dostac gotowca... na pewno przyda Ci sie to w przyszlosci bo teraz coraz wiecej dzieje sie w JS :D
JS uczyć się będę dopiero w przyszłym roku ;-)
Teraz uczę się programować w Pascalu pomału ... ale kiedy¶ do tego dojdziemy ;-))
Podsumowanie:
na tym etapie na którym jestem , nie jestem w stanie rozkodować tego skryptu
Temacik można zamkn±ć :D . Dzięki za pomoc