Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: kto szperal mi w kompie ?

  1. #1
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Postów
    19

    Domyślnie kto szperal mi w kompie ?

    w jaki sposob mozna sprawdzic czy ktos wlamal sie mi do kompa ?
    1.czy mozna to sprawdzic bezposrednio w systemie ?
    2.czy trzeba miec do tego jakies programy ?
    pozdro for all

    .... byle do przodu !

  2. #2
    Avatar wacky
    wacky jest offline IT maniak
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    54

    Domyślnie

    Zalezy jaki system masz.
    W systemachy unixowychy wszystko ci sie loguje w /var/log/
    posprawdzaj logi.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Postów
    112

    Domyślnie

    wacky co ty gadasz tam? a w /usr/adm/ coś sie loguje? ;>
    hehehe...
    szumlak: jak masz konkretne pytanie to je zadaj, a jak zadajesz pytanie czym rysować, to dostajesz odpowiedź ręką. jak spytasz czym rysować pastelowe konie i na jakiej kartce, to odpowiedź może sie diametralnie zmienić nie uważasz?
    chcesz konkretnych odpowiedzi, to zadaj konkretne pytanie.

  4. #4
    Zarejestrowany
    Oct 2007
    Postów
    11

    Domyślnie

    sciagnij sobie jakiegoś keylogera czy pc spy'a (windows) i będzie git

  5. #5
    Avatar gogulas
    gogulas jest offline killboy powerhead
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Tu
    Postów
    1,236

    Domyślnie

    freak, chyba jakos nie bardzo, przeczytaj jeszcze raz pierwszy post


    I NA BOGA NIE DOPISUJ SIE DO KAZDEGO PRZECZYTANEGO WATKU, ODKOPUJESZ I SMIECISZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ten tutaj umarł półtora roku temu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ostatnio edytowane przez gogulas : 10-05-2007 - 13:47
    http://gogulas.yoyo.pl/h.gif

  6. #6
    31337 jest offline Banned
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    367

    Domyślnie

    mozna, sprawdz otwarte porty i polaczenia.
    no i logi uslug jesli takowe sa.

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Cholera jasna! Jak post zostal zakonczony ponad pol roku temu to nie odswiezajcie go juz - temat zostal zakonczony!

    @freak - patrz no nieco na daty...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj