Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Jak sprawdzić czy plik ma w sobie "prezencik" bez otwierania go.

  1. #1

    Domyślnie Jak sprawdzić czy plik ma w sobie "prezencik" bez otwierania go.

    Witam,
    Interesuje mnie kwestia jak sprawdzić czy plik nie ma w sobie żadnych keyloggerów czy innych po prostu śmieci które zagrażają komputerowi. Otóż mam np przykładowo taki plik
    ClassicBotter exe
    /-- otwierać na włąsną odpowiedzialność.

    i chciałbym żebyście mi powiedzieli jakim sposobem sprawdze kod źródłowy tego programu i czy nie ma tam żadnych dodatkowych plików o których wspomniałem.
    Czy wystarczy proste odtworzenie programu w devie czy w borlandzie?
    Nie znam się wiec oczekuje od was takiej pomocy.

    PS. Omijamy oczywiście skanowanie virustotalem bo jak wiadomo keylogger może być niewykrywalny przez pare dni.

    jest taka możliwość wgl?

    Ps2. Tyle wejść a nikt nie odpisał?-,-
    Ostatnio edytowane przez Forii : 04-24-2011 - 22:34

  2. #2

    Domyślnie

    Ostatnio edytowane przez lame : 04-25-2011 - 01:59
    światło mądrości oświetla drogę z nikąd do nikąd

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Lol odpowiedz mnie powalila az zjechalem z krzesla :P Dobre!
    @autor - sa swieta, pare dni wolnego i mozliwe ze ludzie spedzaja ten czas z rodzinami a nie przed monitorem...

    BTW zaladuj plik na virustotal.com i zobacz co odpowie... bedziesz wiedzial czy mozesz odpalic czy nie.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  4. #4

    Domyślnie

    lame dziekujemy za tą efektowną odpowiedz, zrobić print screena i obrócić go np w photoshopie każdy potrafi.
    A nabijanie postów jest nielegalne więc report.
    Wróc jak sie ogarniesz bo nic nie wniosles tą odpowiedzią

    I fajnie ze pokazaliście mi jaki jest wysoki poziom na tym forum.