Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Kilka pytan odnosnie backtracka

  1. #1
    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Postów
    12

    Question Kilka pytan odnosnie backtracka

    witam.posiadam backtrack 4 relase 2, ku mojemu zdziwieniu nie posiada on wiresharka,ale nie jest problemem go sciagnac, moje pytania dotycza:
    1-wireshark przechwytuje pakiety, jak je wykorzystac, co z nimi zrobic, jak je "podejrzec" bo nie ogarniam tego
    2-do czego sluzy ettercap
    3-jak kontrolowac inny komputer przez rdesktop bez hasla
    4-jak zmienic, podejrzec haslo do routera, jesli nie jest ono standartowe
    5-jak wejsc na dysk innej osoby w sieci, w windowsie7 czasami sie to udawalo bez hasla w zakladce Siec.. ?
    prosze o pomoc , uciesza mnie jakies linki, badz opinie ekspertow jak rozpoczac takie "robotki".

  2. #2
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Skąd
    Z Nienacka
    Postów
    396

    Domyślnie

    Cytat Napisał tiger33 Zobacz post
    witam.posiadam backtrack 4 relase 2, ku mojemu zdziwieniu nie posiada on wiresharka,ale nie jest problemem go sciagnac, moje pytania dotycza:
    1-wireshark przechwytuje pakiety, jak je wykorzystac, co z nimi zrobic, jak je "podejrzec" bo nie ogarniam tego
    2-do czego sluzy ettercap
    3-jak kontrolowac inny komputer przez rdesktop bez hasla
    4-jak zmienic, podejrzec haslo do routera, jesli nie jest ono standartowe
    5-jak wejsc na dysk innej osoby w sieci, w windowsie7 czasami sie to udawalo bez hasla w zakladce Siec.. ?
    prosze o pomoc , uciesza mnie jakies linki, badz opinie ekspertow jak rozpoczac takie "robotki".
    moje zaskoczenie jest jeszcze większe...emocje opadły gdy odpaliłem u siebie i moim oczom ukazał się jednak Wireshark...

    rozumiem, że wpisanie komendy wireshark cię przerosło...źle to wróży na przyszłość

    1. umiejętnie go uruchomić poczytać manual, poczytać o sieicach protokołach itp.
    2. o tym w manualu
    3. o tym też
    4. to zależy
    5. bez komentarza...jeśli chodzi o zwykły dostęp do udostępnionych zasobów zainteresuj się tematem Samby

    Rozpocząć od zapoznania się z absolutnymi podstawami sieci...błagam zajrzyj do googli bo materiałów jest więcej o sieciach niż o Smoleńsku! No i podstawy obsługi linuksa...

    Pozdrawiam i życzę powodzenia i wytrwałości

  3. #3
    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Postów
    12

    Domyślnie

    1. umiejętnie go uruchomić poczytać manual, poczytać o sieicach protokołach itp.
    2. o tym w manualu
    3. o tym też
    w takim razie poszukam na necie, a orientuje sie kto czy sa moze jakies dobre w jezyku polskim ?

    4. to zależy
    co zalezy?moze bardziej rozwiniesz swoja odpowiedz?czym/jak zczaic to haslo



    ..aha i mam jeszcze 1 moze dla wszystkich banalne pytanie , ale jestem newbie w tych sprawach .. czy jest juz jakas nowa metoda lamania WPA/WPA2 niz slownikowa? albo powiedzcie z czego korzystacie? tablice teczowe robia sie po kilka lat, wiec nie ciekawi mnie to..

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    slownikowa, rainbow-tables albo brute-force - nic innego na razie nie ma i raczej nie predko bedzie jesli w ogole
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  5. #5
    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Postów
    12

    Domyślnie

    4-jak zmienic, podejrzec haslo do routera, jesli nie jest ono standartowe
    prosilbym o pomoc w tej kategorii, poniewaz ta sprawa jest dla mnie najpilniejsza,jakimi programami sie zainteresowac? jak zlamac haslo routera? napewno nie jest ono standartowe, prosze o pomoc w tym zakresie,

    jedyne co mi przychodzi do glowy to wejsc poprzez zdalny pulpit i odpalic program "router pass wiever"

    lecz nie potrafie wejsc przez zdalny pulpit bez hasla,po 2 wiecznie mam "unable to connect" pomimo ze wpisuje "rdesktop 192.168.1.xx" xx-koncowka ip ktora wyswietla mi ettercap,

    prosze o jakas rozbudowana odpowiedz

  6. #6
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Skąd
    Z Nienacka
    Postów
    396

    Domyślnie

    Cytat Napisał tiger33 Zobacz post
    prosilbym o pomoc w tej kategorii, poniewaz ta sprawa jest dla mnie najpilniejsza,jakimi programami sie zainteresowac? jak zlamac haslo routera? napewno nie jest ono standartowe, prosze o pomoc w tym zakresie,

    jedyne co mi przychodzi do glowy to wejsc poprzez zdalny pulpit i odpalic program "router pass wiever"

    lecz nie potrafie wejsc przez zdalny pulpit bez hasla,po 2 wiecznie mam "unable to connect" pomimo ze wpisuje "rdesktop 192.168.1.xx" xx-koncowka ip ktora wyswietla mi ettercap,

    prosze o jakas rozbudowana odpowiedz
    Misiu! Nikt tu wróżką nie jest! Piszesz, że chcesz wiedzieć jak przejąć hasło do routera, a nie podajesz jaki to router...

    Po drugie jeśli dobrze myślę, to chodzi o jakiś router sprzętowy, więc odpuścił bym sobie próbę zalogowania się do niego przez rdesktop. Zapewne jest zarządzany np. poprzez http, a więc możesz zobaczyć czy hasło przesyłane jest plain textem (np. WebScarab), a dopiero później myśleć jak je przechwycić...

    Ogólnie moim zdaniem bierzesz się za to od dupy strony...

    Najpierw zdobądź elementarną wiedzę

    Pozdrawiam

  7. #7
    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Postów
    12

    Domyślnie

    jest to AP, router Tp-Link WR 543G, nie dziala haslo standartowe , wchodze poprzez wpisanie 192.168.1.1 w przegladarce, podac jeszcze jakies info?

    pomocy

  8. #8
    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Postów
    12

    Domyślnie

    jest to AP, router Tp-Link WR 543G, nie dziala haslo standartowe , wchodze poprzez wpisanie 192.168.1.1 w przegladarce, podac jeszcze jakies info?

    pomocy

    podalem co chcieliscie, prosze o pomoc?
    czemu nikt sie nie odzywa?

  9. #9
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Skąd
    Z Nienacka
    Postów
    396

    Domyślnie

    Cytat Napisał tiger33 Zobacz post
    podalem co chcieliscie, prosze o pomoc?
    To nie jest call center!!!

    Cytat Napisał tiger33 Zobacz post
    czemu nikt sie nie odzywa?
    A dlaczego zignorowałeś to co ci zasugerowałem?! Przez cały czas, który zmarnowałeś na oczekiwanie na pomoc mogłeś się cholernie dużo nauczyć, no ale to wymagałoby wysiłku... Lepiej napisać pomocy i żądać gotowego rozwiązania! Napisałem Ci, że bierzesz się od dupy strony! Nie masz nawet podstawowej wiedzy, a bierzesz się za takie rzeczy...

    To tyle z mojej strony! Termin, z którym powinieneś się zapoznać to "troll", może coś Ci się wyjaśni...

    Pozdrawiam

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52