Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Hasło administratora routera ZyXel

Domyślnie Hasło administratora routera ZyXel

Witam serdecznie. Wiem, że było już kilka tematów tego typu jednak jestem kompletnym laikiem czyt. samoukiem więc proszę o wyrozumiałość. Przedstawię sytuację. Jestem studentem i wynajmuje pokój w mieszkaniu pewnej kobiety. Nie znam konkretnie dostawcy Internetu, zapewne jakiś lokalny. Jednak jest to internet 2 Mb. Do pewnego czasu nie było z nim jakiegokolwiek problemu. Jednak niedawno z Anglii wrócił syn właścicielki mieszkania i pogrzebał w ustawieniach routera tak ze mój transfer w szczytach to 10 kb/s. Kobieta podwyższyła czynsz twierdząc, że jest szybszy internet płacimy po 50 zł razem z współlokatorem! Byłem już u niej i u syna ale robią ze mnie osła tłumacząc, że pogoda jest zła lub dostawca internetu się nie sprawdza. Syn oczywiście tłumaczy, że mu też słabo chodzi. Sytuacja jest jasna potrzebuję czegoś co pomoże mi złamać hasło. Dostępu fizycznego do routera nie mam , posiadam ip i adres MAC (jedyne co udało mi się jak na razie osiągnąć) oto one :

IP : 1921168.1.1
    MAC: 00-19-cb-9d-c7-ea dynamiczne
    Router: ZyXEL

Proszę o powstrzymanie się od zbędnych komentarzy, i jeżeli jest to w waszej mocy o jakiekolwiek wsparcie. Chyba wyobrażacie sobie internet o transferze 10kb/s podzielonego na kilka komputerów . Pozdrawiam i proszę o szybką pomoc

Domyślnie

nie da sie zlamac, mozna jedynie zgadywac, standard to: login/pass- admin/admin, admin/password, admin/puste, puste/admin, a tu Zyxel default passwords konkretne modele i daefaultowe zyxelowskie loginy/hasla.
    Atheros? - nanzwa mhata yangu

Domyślnie

Hmm tylko jest jeden problem tam nie ma pola na Login jest tylko na Password, jeżeli trzeba załączę zrzut ekranu.

Edit: Nie ma może jakiegoś programu, albo obejścia Firewalla (nawa to chyba ZyWALL 5).