Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Słownikowe łamanie router

  1. #1
    Zarejestrowany
    Dec 2008
    Postów
    19

    Domyślnie Słownikowe łamanie router

    Witam, chciałem zapytać czy łamanie hasła routera zostawia gdzieś ślady? Trafiłem na dość fajny obiekt i nie chciał bym użyć słowa "forteca" ale mam ochotę na niego. Wiem ze jestem mało doświadczony i wole wcześniej wypytać jakie mogą być tego następstwa. Dzięki za odpowiedź.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    Polska/Poland
    Postów
    1,191

    Domyślnie

    Prawie na pewno zapisy w logach. Pół biedy jeśli logi są na tej samej maszynie, ale często się zdarza, że logowanie odbywa się na inną maszynę lub na inne bardziej wyrafinowane sposoby.
    ***********
    * markossx *
    ***********

  3. #3
    Zarejestrowany
    Dec 2008
    Postów
    19

    Domyślnie

    O kurcze, to chyba sobie odpuszcze te cudowanie i zajme sie uczciwa praca.

  4. #4
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    @up
    wiesz... zawsze mozesz wykorzystac do tego jakas inna maszynke
    War, war never changes.

  5. #5
    Zarejestrowany
    Dec 2008
    Postów
    19

    Domyślnie

    GSG-9 - napisałem do Ciebie na gg. Jak byś mógł to odpisz.

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    216

    Domyślnie

    to zalezy od routera.
    logi = zapis do pliku. zapis do pliku = czekanie az glowica zapisze cos na talez. czekanie = w xxx czasu. duzo prob = DDoS, system zajmie wiekszasc cykli na zapis w kolko tego samego adresu do pliku. brak miejsca na dysku = problem.


    na moim routerze mam logowanie wylaczone, ktos chce sie bawic - powodzenia, co najwyzej przechwyce jak kraczy wpa2


    edit by markossx
    cenzura.
    Ostatnio edytowane przez markossx : 01-05-2009 - 22:03

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Tiaaaaa... to mi sie przypomina dyskusja o logowaniu i wyzszosci grsecuirty na apparmor (albo odwrotnie - nie pamietam, duzo piwa wtedy sie lalo; markossx - straciles wtedy niezla impreze!). Sa sposoby logowania ktorych nie obejdziesz i nie wyczyscisz logow nawet jesli wejdziesz na taka maszyne jako root

    Zapelnienie dysku nic nie daje - dysk pelny, sprzet pada (DoS) i co? Przychodzi gosc od 'IT forensics' i odtwarza wszystkie slady a w sumie tylko podmontowuje dysk i czyta jak z otwartej ksiegi... dosc szybko znajdzie logi z Twoim IP itd a przez doprowadzenie maszyny do awarii spowodowales straty/koszty u kogos a to juz sie liczy na pieniadze... ktore bedziesz musial z odsetkami zabulic w postaci odszkodowania.

    Atak slownikowy to tylko lekko uproszczona wersja brute-force. To na prawde niezgrabne, glosne i glupie podejscie do tematu, zwlaszcza ze nie wiesz co jest po drugiej stronie

    Jedyny przypadek ktory byc moze byl zasluga jakiegos czlowieczka gdzie zniszczono dane i logow tez nie ma to jeden z dostawcow platform blogowych, ktory uzywal RAID1 jako backup'u... lolek i tyle
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    216

    Domyślnie

    Zapelnienie dysku nic nie daje - dysk pelny, sprzet pada (DoS) i co? Przychodzi gosc od 'IT forensics' i odtwarza wszystkie slady a w sumie tylko podmontowuje dysk i czyta jak z otwartej ksiegi... dosc szybko znajdzie logi z Twoim IP itd a przez doprowadzenie maszyny do awarii spowodowales straty/koszty u kogos a to juz sie liczy na pieniadze... ktore bedziesz musial z odsetkami zabulic w postaci odszkodowania.
    nom, tak pare(dziesiat) razy, i firma ma problem. A dawanie ipka uslugi zarejestrowanej na twoj adres czy nazwisko to glupota. Najprosciej poszukac hotspotow, i stamtad kontrolowac booooty, ktore odwala cala robote


    a mam nadzieje ze wiecie, ze za kazdym razem jak wykonujecie request http bez sesji, apache tworzy nowa? sesja = plik i mozna bardzo szybko zatluc server w taki sposob, zapis na hd to zasobozerna sprawa, ale wiekszasc ludzi mysli 'ach, to tylko 1 ms, a taka czy taka klasa w c to udostepnia'.
    Ostatnio edytowane przez esp666 : 01-05-2009 - 22:05

  9. #9
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    Polska/Poland
    Postów
    1,191

    Domyślnie

    Tiaaaaa... to mi sie przypomina dyskusja o logowaniu i wyzszosci grsecuirty na apparmor (albo odwrotnie - nie pamietam, duzo piwa wtedy sie lalo; markossx - straciles wtedy niezla impreze!).
    Wszystko ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne
    A imprezę to ja też wtedy miałem niezłą tylko w mniej zacnym gronie, że tak powiem
    ***********
    * markossx *
    ***********

Podobne wątki

  1. antena + router?!
    By arkadio in forum Newbie - dla początkujących!
    Odpowiedzi: 6
    Autor: 10-22-2011, 17:38
  2. router sniffing
    By markez in forum Hacking
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 12-23-2008, 19:24
  3. łamanie haseł
    By Farell in forum Hacking
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 03-29-2008, 18:09
  4. router
    By baczkus in forum /dev/null
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 02-17-2008, 21:45
  5. łamanie hasła
    By SDM in forum Hacking
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 05-18-2007, 06:08

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj