Pokaż wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Nietypowa konsultacja :)

Domyślnie Nietypowa konsultacja :)

Witam

Wiem, że może to nieco dziwnie wyglądać... ale poszukuje kogoś kto zna się na hackingu bardzo szeroko pojętym, a mieszka we Wrocławiu.

Już śpieszę z wyjaśnieniem o co chodzi

Otóż, wybierając sobie temat pracy magisterskiej, nie myślałam, że znajdzie się tyle problemów, z którymi muszę się "borykać". Studiuję prawo...(i tu już potencjalnie mogę odstraszyć :P)... no i chciałam zająć się pewnymi przestępstwami związanymi z przełamywaniem zabezpieczeń sieci informatycznych, systemów itp. A że nie ma w Polsce, a tym bardziej na mojej uczelni ludzi kompetentnych, na tyle, żeby pomogli mi w tej dziedzinie...zmuszona jestem sama sobie radzić.
    Od razu powiem, że nie wymagam wiadomości z zakresu prawa, bo to ja sie tym zajme, ale potrzebne mi są pewne wiadomości (założe się, że dla was podstawowe) na tematy techniczne.

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto zechce mi pomóc. Wprowadzić w pewne tematy, wytlumaczyć, cokolwiek

Jeśli ktoś wyraża taka ochotę, proszę o wiadomości na priv.

ekhm...napisałam Wrocław, bo przewiduje ewentualną możliwość spotkania się przy piwku i pogadania na interesujący mnie temat może być również Koszalin, Kołobrzeg czy okolice tych wszystkich miast.
    Ostatnio edytowane przez CiriWitch : 04-19-2008 - 18:17

h3x
    h3x jest offline Banned

Domyślnie

nie wiem jak wy, ale ja nigdy nie podzielilbym sie swoja skromna wiedza z przyszlym prokuratorem ktory bedzie scigal dzieci za p2p

Domyślnie

lol

tu mnie zaskoczyleś nie jest powiedziane, że chcę być prokuratorem
    chcę na tyle orientować się w tej tematyce, posiąść na tyle fachową wiedzę, bo niewielu jest specjalistów w naszym kraju, którzy się tym zajmują...ba! powiedziałabym, że jest ich co najwyżej kilku.