Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 33

Temat: Włam na WWW

  1. #1
    Zarejestrowany
    Feb 2007
    Skąd
    w domu :D
    Postów
    535

    Domyślnie Włam na WWW

    Witam


    Chcial bym wam przedsawic plan jak shakowac stronę WWW np: wystawienie własnego napisu na stronie głównej:

    Na początku trzeba ustalic adres który chcemy shakowac przypominam ze stronka musi miec otwarty port FTP 21<Nmap>:
    Jesli juz wiemy ze port FTP jest otwarty trzeba zlamac hasło klienta FTP do tego uzyjemy narzędzia Ftp_Crack.pl + słownik
    Po złamaniu hasła w pisujemy w konsoli ftp adres www
    np login:apache
    np password:abolicje
    last login.......

    potem uzywamy polecenia get index.html<czyli zapisujemy strone główną na dysk
    Potem wchodzimy do katalogu do którego zapisal sie plik ze stroną główną<np Deskop>
    edytujemy plik
    wybieramy miejsce w którym chcemy wstawic napis najlepiej o linie wyzej niz javascript language
    pisujemy taką linię:
    <h1>własny napis</h1>
    zapisujemy zmiany w pliku
    ok teraz wracamy do konsoli i używamy polecenia:
    delete index.html
    usuwamy stronę główna z serwera
    potem uzywamy polecenia:
    put index.html
    czyli wstawiamy swoją przerobioną
    potem wchodzimy w przeglądarke najlepiej wyczyscic historię przeglądarki
    wchodzimy na stronę i widzimy napis który został wpisany przez nas :=)

    Sorry nie moglem nagrac filmiku z powodów technicznych kiedy znikną napewno nagram


    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez eryk : 05-13-2007 - 13:06
    Pamiętaj zanim zapytasz sprawdź ten adres www.google.pl

  2. #2
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1,227

    Domyślnie

    ... ehh. Żeby to było takie proste.

  3. #3
    Avatar kaspsior
    kaspsior jest offline يحشطخبؤءفنو٢٥٣كهي
    Zarejestrowany
    May 2007
    Postów
    406

    Domyślnie

    ..................... ...
    Ostatnio edytowane przez kaspsior : 04-17-2012 - 22:51

  4. #4
    Avatar eMCe
    eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    Cytat Napisał eryk Zobacz post
    stronka musi miec otwarty port FTP 21<Nmap>:
    za moich czasów stronki nie miały portów FTP... ach ta technologia

    Cytat Napisał eryk Zobacz post
    trzeba zlamac hasło klienta FTP
    jak kolega słusznie zauważył - klient hasła nie ma
    serwer owszem..

    Cytat Napisał eryk Zobacz post
    wybieramy miejsce w którym chcemy wstawic napis najlepiej o linie wyżej niz javascript language
    pisujemy taką linię:
    <h1>własny napis</h1>
    zapisujemy zmiany w pliku
    kurcze to jak stronka nie zawiera kodu java script to nie pohakujemy :/

    czy nie lepiej poprostu w sekcji body dodać:

    Kod:
    <div style="position:absolute; top:0px; left:0px; width:100%; height:100%; background: #123456; z-index:1;">
    <h1>jam jest zły hakier i syćko pohakuje!</h1></div>
    Cytat Napisał eryk Zobacz post
    najlepiej wyczyscic historię przeglądarki
    wystarczy CTRL+F5



    Opisujesz włam na serwer a nie na stronę www dlatego też tytuł zmieniam - podejrzewam że wiedzę jaką przedstawiłeś wcześniej zdobyłeś z jakiegoś FAQ czy czegoś podobnego dlatego powtarzam - tam są same głupoty - jak widać wyżej - zamieńcie to na książkę o html - serwerach czy czymkolwiek!

    Niemniej jednak fajnie ze jakiś taki opisik sie pojawił - może będzie mniej pytań na ten temat...

    pozdrawiam!
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

  5. #5
    31337 jest offline Banned
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    367

    Domyślnie

    w 'hacking' bawie się już ponad rok, a jeszcze nigdy nie kożystałem ze słownika. Bo jest to bez sensu
    Lepiej sprawdzić czy niema dziury w php lub poszukać exploita pod ten ftp...

  6. #6
    Zarejestrowany
    Feb 2007
    Skąd
    w domu :D
    Postów
    535

    Domyślnie

    kurcze to jak stronka nie zawiera kodu java script to nie pohakujemy :/
    podalem tylko przykład a mozna wpisac w dowolnym miejscu tyle moze byc mnei widoczny

    PS:Tego textu nie bralem z zadnego FAQ napisalem go sam z głowy!!!

    Nie rozumiem co wam sie nie podoba w tym opisie ale to juz chyba nie moja sprawa

    pozdrawiam
    Pamiętaj zanim zapytasz sprawdź ten adres www.google.pl

  7. #7
    Avatar eMCe
    eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    Hehe dokładnie - jeśli się ktoś chce bawić słownikiem to trzeba wziąć pod uwagę to że prób połączeń z serem będzie dozo i dozo będzie nieudanych - LOG ładnie przybierze na wadze - serv i złącze też odczują zmęczenie - i admin musiał by być ślepy albo musiało by go nie być - albo musiał by mieć za dożo na głowie albo musiał by być ladminem żeby tego nie zauważyć...

    pozatym w domu tego nie radze próbować - a na kafejkę to bym chyba zbankrutował słownikiem sie bawiąc - nio ale jakiś to sposób jest...
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

  8. #8
    Zarejestrowany
    Feb 2007
    Skąd
    w domu :D
    Postów
    535

    Domyślnie

    w 'hacking' bawie się już ponad rok, a jeszcze nigdy nie kożystałem ze słownika. Bo jest to bez sensu
    Lepiej sprawdzić czy niema dziury w php lub poszukać exploita pod ten ftp...
    OK jesli jest lepsze to nam pokaż jakis przykład
    Ostatnio edytowane przez eryk : 05-13-2007 - 14:43
    Pamiętaj zanim zapytasz sprawdź ten adres www.google.pl

  9. #9
    Avatar eMCe
    eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    najlepsze rozwiązanie to takie które zajmuje jak najmniej czasu:

    1. zobaczyć na czym stoi dany serv - jakie usługi działają...
    2. poszukać exploitów..
    3. odpalić
    4. !#@$#$%!^!^#^&#@[email protected]#%
    5. disconnect...
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

  10. #10
    Zarejestrowany
    Feb 2007
    Skąd
    w domu :D
    Postów
    535

    Domyślnie

    OK jesli tak jest lepiej to przepraszam ze dalem wogle taki opis wogle moze słowniki powinni zlikwidowac
    obiecuje ze wiecej nie dam zadnego opisu

    pozdrawiam
    Pamiętaj zanim zapytasz sprawdź ten adres www.google.pl

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Włam na strone php
    By darkhijacker in forum /dev/null
    Odpowiedzi: 5
    Autor: 05-04-2007, 13:24
  2. www hack
    By kosiarz in forum Security
    Odpowiedzi: 5
    Autor: 03-29-2007, 07:34
  3. Zmiana treści na stronie www
    By lapidarny_inaczej in forum Hacking
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 02-23-2007, 09:09
  4. LAN + włam ?
    By Drejk in forum Hacking
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 02-16-2007, 14:41
  5. jaki najlepszy darmowy serwer www?
    By ironwall in forum HTML/DHTML/XHTML
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 02-08-2007, 14:04

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj