Pokaż wyniki 1 do 3 z 3

Temat: Prośba

Domyślnie Prośba

Nie znam się na tych sprawach, mógłby mi ktoś pomóc?
    od jakiegoś czasu komputer, chwilami jakby spowalniał, chodzi o myszkę, jakby się zacinała
    przed chwileczką miałem taką sytuację i nagle dwa pliki znalazły się w koszu chociaż ich nie wyrzucałem a na pulpicie inkony ułozyły się inaczej /autorozmieszczanie/

Kilka miesięcy temu ktoś zmienił mi hasło do poczty o2?

Co jest grane?

ocb
    ocb jest offline

Domyślnie

Cytat Napisał arek_ Zobacz post
    Nie znam się na tych sprawach, mógłby mi ktoś pomóc?
    od jakiegoś czasu komputer, chwilami jakby spowalniał, chodzi o myszkę, jakby się zacinała
    przed chwileczką miałem taką sytuację i nagle dwa pliki znalazły się w koszu chociaż ich nie wyrzucałem a na pulpicie inkony ułozyły się inaczej /autorozmieszczanie/

Kilka miesięcy temu ktoś zmienił mi hasło do poczty o2?

Co jest grane?
    Pożycz myszkę od kogoś i zobacz czy jest tak samo. Możesz też przyjrzeć się zasobom komputera w momencie kiedy masz taka sytuację(głownie cpu) Jeśli ktoś Ci zmienił hasło do poczty to możesz mieć keyloggera i to by grało bo przy odpowiednie konfiguracji na starszym sprzęcie strasznie zamula system, zwłaszcza jak by były włączone zrzuty ekranu. To że coś wylądowało w koszu to może być spowodowane uszkodzeniem myszy. Nie raz miałem taką sytuację że przez przełamany kabel potrafiła zaznaczać i przesuwać ikony na pulpicie.

Domyślnie

Cytat Napisał ocb Zobacz post