Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 14

Temat: Hasło gg 12

Domyślnie Hasło gg 12

Witam, mam problem dotyczący komunikatora gg. Otóż posiadam cały folder gg skopiowany z pliku C:\Users\Uzytkownk\AppData\Roaming\GG10 <-- ten ostatni folder posiadam. Pytanie czy gdzieś w tym folderze znajdę zakodowane hasło profilu. W starszych wersjach gg był to plik profile.xml w tej wersji juz niestety nie jest to takie proste, są tu pliki .sqlite czyli bazy danych, trochę poczytałem i odpaliłem plik cookies.sqlite w mozilli w dodatku sqlitemanager. No i mam takie cos http://screenshooter.net/6726014/bilcsvm. Pytanie kolejne, da się coś z tego wyciągnąć, hasło itp? Jestem zielony w temacie także proszę o wyrozumiałość. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.

Domyślnie

Już sobie poradzilem, nie sam(Dziękuje Panu Maciejowi z forum za poświęcony czas). Jeżeli ktoś zapomniał swojego hasła z nowych wersji gg 11,12 a mial je zapisane na dysku to chętnie pomogę.

Domyślnie

Potrzebuję złamać hasło do GG. Które zapomniałem do swojego GG. Pomoże ktoś? wersja GG to 12. Pozdrawiam Marcin

Domyślnie

hasla do maila tez zapomniales?
    Atheros? - nanzwa mhata yangu

Domyślnie

Jeśli ktoś rozpracuje hasełko do 12.1 to będę wdzięczny za pomoc....

pozdr.

Domyślnie

A masz jakiś dowód na to, że to twoje gg. Albo jesteś w stanie wysłać listownie pisemne oświadczenie o tym z kserami dowodu?
    "Trąba powietrzna moich zepsutych myśli, zrywa ci z karku kołnierz ortopedyczny"

Domyślnie

Cytat Napisał Orb Zobacz post
    A masz jakiś dowód na to, że to twoje gg. Albo jesteś w stanie wysłać listownie pisemne oświadczenie o tym z kserami dowodu?
    A jesteś upoważniony do przetwarzania takich danych? Możesz podać nazwę zbioru i numer pod jakim go zarejstrowano w GIODO?

Domyślnie

No to mnie zagiąłeś.

W takim razie przyda się jeszcze pisemne oświadczenie o zezwolenie na przechowywanie i przetwarzanie tych danych.