Pokaż wyniki 1 do 10 z 10

Temat: ddos komputera osobistego

Domyślnie ddos komputera osobistego

Witam,
    Od jakiegoś czasu śledzę tematykę ataków dos.
    Jako ,że nie jestem zaawansowanym programistą, nie są dla mnie jasne pewne kwestie. Rozumiem ,że atak dos, to przespamowanie np serwera ogromną ilością zapytań.

Nie sądziłem jednak ,że atakiem może paść komputer osobisty, jednak sam padam jego ofierą. Typ powiedział ,że zaraz odcina mnie od internetu i tak właśnie zrobił. Potem dowiedziałem się z grona znajomych ,że gość posługuje się botnetem z którego mnie atakuje.

Teraz rzecz która mnie interesuje. Jakiego typu rzeczy mogą być mi masowo wysyłane? skąd dana osoba wie, w jaki sposób mnie dosować? tym bardziej ,że nie jest jakoś mega zaawansowana, jedynie korzysta z gotowych komputerów zombie, za które komuś płaci? Czy to są jakieś oczywiste kwestie luki systemowe?
    Czy można od tak po prostu zwyczajnie na dowolny adres IP wysyłać takie ogromne ilości dowolnych danych które unieruchomią pracę danego systemu?

Chciałbym się przed typ ustrzec, jednak najpierw muszę wiedzieć jak się to robi. Jakiego typu dane są na mnie wysyłane? jak to sprawdzić?

Zaopatrzyłem się w prosty avast internet security, potem avg, kaspersky, ale one nic nie pokazują. Po prostu pada mi net w sekundę , albo mega muli.

Jakieś pomysły? W jaki sposób wy byście mnie atakowali?
    Ostatnio edytowane przez UczMnieProsze : 07-10-2013 - 02:21

Domyślnie

Zdefiniuj dokladnie co to za DoS - zapycha Ci lacze czy cos innego?
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie

Sam chciałbym wiedzieć. Trudno to określić, gość mając jedynie mój adres IP,
    jest w stanie odłączyć mi internet w ułamku sekundy.

Można to tak odbierać hmm, grając w pewną grę widziałem jak ping skacze mi z normalnego 40 do 5000+ co na łączu 45mb/s raczej jest nieprawdopodobne
    Ze względu na brak wiedzy, nie jestem w stanie stwierdzić nic więcej.