Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Hasło do bloga

Domyślnie Hasło do bloga

Witam. Jestem ogólnie ciekawy czy istnieje możliwość włamania się ( podania hasła ) do bloga? Jestem zielony w tych tematach, więc wolałem zapytać. Szukam hasła do bloga: desda.bloog.pl ponieważ chce dopiec ojcu który nie płaci alimentów, a jego nowa żona prowadzi właśnie tego bloga i są tam zdjęcia, które udowadniają że wcale taki biedny nie jest w tym Londynie i pieniędzy trochę ma.

Domyślnie

Hehehe sorry ale takie posty mnie rozwalaja :-D

Blog ma zalozone haslo i nie widac zadnych zdjec. Skoro zdjecia widziales to znaczy ze masz haslo lub miales juz do niego dostep, wiec po co ten temat?

Druga sprawa - kasa nie musi byc jego tylko moze byc nowej zony i on moze nie miec grosza przy tylku - jedno drugiemu nie przeszkadza... Magia intercyzy

Trzecia sprawa - to ze "w Londynie" wcale nie znaczy ze jest jak myslisz. Za duzo naszej cudownej "polonii" widzialem, takich co kombinuja wszystkie mozliwe zasilki a nawet oszukuja by kase z socjalu dostac ale do Polski na pokaz jedzie wypucowanym BMW, Mecedesem albo Jaguarem. Na wajacje poejdzie bo wyczisci karty kredytowe ktore bedzie splacac nastepne pol roku (do nastepnych wakacji) ale zdjecia na NK czy FB zaladuje no bo przeciez panisko... serio, inna mentalnosc - to trzeba zobaczyc aby zrozumiec.

Fakt faktem... wsrod moich znajomych malo ktore malzenstwo przetrwalo emigracje. Londyn niszczy :-(
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie

Sorry ale miałem nadzieje że jak napisze po co mi to i że jestem zielony to obejdzie się bez debilnych komentarzy. Jak widać się myliłem i odpowiedzi nie otrzymałem, ale zamiast niej wykład....

1.
    Po części masz racje z tym hasłem tylko że jak dowiedziałem się o tym blogu nie było na nim hasła i zostało założone gdy alimenty przestały wpływać na konto mojej matki.

2.