Pokaż wyniki 1 do 4 z 4

Temat: Mała wojna z wiatrakami

  1. #1

    Domyślnie Mała wojna z wiatrakami

    Witam Panów i Panie szczególnie
    Dotarłam na to forum, ze względu na pewnego bloga, który nie daje mi spokoju. Od razu mówię, że nie jest to blog żadnej mojej koleżanki, z którą się pokłóciłam, ani byłego, znienawidzonego chłopaka. Chciałabym uprzykrzyć jego właścicielce życie. Taka moja walka o ideały. Czy ktoś z was jest mi coś w stanie doradzić: od czego zacząć, które strony warto na ten temat przeczytać. Jak możecie się domyślić jestem zupełnym laikiem, jednakże chętnym do nauki
    Pozdrawiam

  2. #2
    Zarejestrowany
    Oct 2008
    Skąd
    W Sieci !!!
    Postów
    282

    Domyślnie

    HeHeHe ładnie. bo wujek mandr4ke zabierze okulary i nie trafisz do komputera !


    To nie tak hop siup... A dokładniej dla Ciebie. Informacji w googlach i nie tylko masz na conajmniej 70 lat nauki. Jeśli czytanie z internetu Cie boli możesz zakupywać różne podręczniki typu : Hacking , W pustyni i w puszczy , pan Tadeusz... Przepraszam pomyliłem okienka... Tak więc na sam początek ( nie to że mam jakieś uwagi ) ale naucz się poprawnie pisać. Dalej , uczymy się programować , chodzimy do szkoły na informatykę itd. Musisz to pokochać bynajmniej tego podstawy. Na szybko to można ale xxxxxxxxxxxxxxx.

    Jak Ci się pali przelej na moje konto 5 stów z adresem bloga ( JOKE )
    A poważnie , poproś właściciela bloga o hasełka. Na bank Ci poda. Wtedy logniesz się jako właściciel i albo zepsujesz albo nie...

    Poproszę o kolejny zestaw pytań :*
    "Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre są kompatybilniejsze od innych... Twój jest zawsze mniej kompatybilny..."

  3. #3
    Zarejestrowany
    Mar 2008
    Skąd
    no przed monitorem przecież...
    Postów
    474

    Domyślnie

    <lol>hahaha. Kurde, nie rozumiem jak można chcieć komuś szkodzić jeśli nic Ci nie zrobil? Poglądy nie są karalne.

  4. Domyślnie

    Zamykam za to: