Pokaż wyniki 1 do 2 z 2

Temat: MyBB/Proba wlamania do shoutboxa/blad plugginu,buga

  1. Domyślnie MyBB/Proba wlamania do shoutboxa/blad plugginu,buga

    Witam:
    1. Nie znam sie wogole na hackowaniu/crackowaniu, nie znam zadnych pojec. jestem zielony w tym.
    2. Ktos kiedys napisal ze jak sie nie umie szydelkowac to sie za to nie bierze. Ja nie umiem hackowac/crackowac ale strasznie mnie to kreci dlatego m in zwracam sie do Was
    3. Mam problem: mianowicie chcialem za spamowac shoutboxa. Forum oparte jest na Silniku MyBB.

    Probowalem uzyc takiego linka:
    http://yoursite.com/chatbox/index.php?do=postshout&key=123456787654321&userid= 1&groupid=4&username=<span style="color: red;"><strong>Admin</strong></span>&message=MESSAGE GO HERE&color=&font=&bold=B&italic=I&underline=U

    gdzie w miejsce:
    *yoursite.com wpisalem nazwe stronki na ktora probuje przeprowadizc atak
    *chatbox zmienilem na shoutbox poniewaz shoutbox a nie chatbox jest uzywany na tym forum
    *MESSAGE GO HERE zamienilem przykladowo na: Spam, spam, spam

    mimo to proba ataku nie powiodla sie...
    strona z shoutboxem co prawda otwiera sie ale wiadomosci innych uzytkownikow sa nie widoczne i widac tylko napis : ladowanie ( mimo to strona stoi w miejscu )

    4. Wiem ze nie lubicie takich osob co nic nie umieja, wiem jak to jest... uczyliscie sie,zdobywaliscie wiedze dlugimi latami a tu nagle wchodzi jakis typek i che na gotowe ...
    Mimo to prosze to potraktowac jako : probe sprawdzenia swoich mozliwosci
    czy dacie rade najbardziej mi zalezy na tym kodzie... nie wyglada na skomplikowany, z tego co wnioskuje pozwala on podszywac sie pod admina ( tak mi sie wydaje chociaz nie jestem pewien ) ale gdzies jest blad .
    jak by ktos sprobowal sie podjac tego zadania byl bym strasznie wdzieczny.
    Pozdrawiam


Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów