Pokaż wyniki 1 do 10 z 10

Temat: Proxy, a anonimowość w internecie

  1. #1
    Avatar gogulas
    gogulas jest offline killboy powerhead
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Tu
    Postów
    1,236

    Domyślnie

    # post usunięty #
    Ostatnio edytowane przez gogulas : 11-25-2007 - 00:36

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    W logach serwera docelowego bedzie adres proxy... wiele bramel przekazuje w naglowku Twoj adres (nie pamietam nazwy naglowka ale taki istnieje) i serwery potrafia to zalogowac jako 'TwojIP via ProxyIP', wiec takie proxy nic nie da...

    Po drugie serwer proxy nadal ma w logu Twoje IP wiec jak co to i tak mozna dojsc (nie admin czy user ale prokuratura tak...), wiec proxy to nie recepta na wszystko.

    Proponuje TOR jesli chcesz byc anonimowy... ale:
    - TOR wewnetrznie ruch szyfruje, ale exit-node wypuszcza go juz niezaszyfrowanego (inaczej sie nie da)
    - niedawno byla dyskusja, ze ktos podsluchiwal TORa... i wszyscy uwazalismy ze to niemozliwe, ale...
    - kilka dni temu bylo glosno o lewej wersji TOR'a, ktora instalowala exit-node ze sniffer'em i Ci co mieli pecha, ze ich ruch szedl przez taki lewy exit-node (oczywiscie bez wiedzy usera - to bylo malware) tracili swoje loginy, konta, itd.

    ... po prostu podsluchiwano wlasnie poprzez TORa, wypuszczajac w swiat zmodyfikowana wersje, ktora miala sniffer. Dlatego tez sciagajac TORa i inne narzedzia, sciagajcie je ze strony producenta/wydawcy/oficjalnego mirrora a nigdy ze strony ktora 'tez ma kopie' bo moze sie okazac ze sie ciezko zdziwicie.

    Najlepiej - zassac plik z kilku zrodel i porownac MD5/SHA1 z tym co podane na stronie... i jesli pliki sa rozne, pomyslec zanim sie zainstaluje program.

    Temat przenosze do wlasciwego dzialu bo niezbyt pasuje do newbie.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3
    Avatar gogulas
    gogulas jest offline killboy powerhead
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Tu
    Postów
    1,236

    Domyślnie

    # post usunięty #
    Ostatnio edytowane przez gogulas : 11-25-2007 - 00:37

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    to widac nie ustawiles go poprawnie :P
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  5. #5
    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Postów
    21

    Domyślnie

    W celu uzyskania profesionalnej odpowiedzi na to pytanie proszę zajrzeć na stronę http://www.anonimowosc.org
    Pozdrawiam

  6. #6
    Avatar Nikow
    Nikow jest offline -=[ZRP]=-
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Różne zakątki sieci.
    Postów
    995

    Domyślnie

    Autorze czy nie lepiej było poprosić o KOD_03? Czy nie pomyślałeś że ktoś może mieć podobny problem i szukać rozwiązania, a Ty poprzez usunięcie treści swoich wiadomości mu to uniemożliwiłeś?

  7. #7
    Avatar Eragon Argetlam
    Eragon Argetlam jest offline inception?no problem
    Zarejestrowany
    May 2007
    Skąd
    802.1 Wireless Wlan Card
    Postów
    552

    Domyślnie

    Ja dopiero teraz spojrzałem na ten wątk no i... nie bardzo wiem o co w nim chodzi;/ale u gogulasa to normalne - cos sie dowie to zrobi post usuniety- ninormalne dziecko z objawami, lamerstwa;D.

    A tak a porpos to mam pytanko czy jesli mam proxy w wewnętrznej sieci (praktycznie nie odporne na nic- jedyna przeszkoda jest znajomosc hasła (znam) moge zrobic coś takiego (szukałem ) że wrzuce w pliku odnośnikowym jakieś adresy IP z którymi proxy się nie bedzie łączyło dla np IP wewnętrznego 192.168.0.5
    o przemyśleniach w kontekście NLP... http://www.tuetbrute.blogspot.com

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Jesli proxy jest przed maskarada to tak... bo proxy widzi obie strony sieci - oczywiscie pod warunkiem jak podales, ze nie jest odporne na nic - co dla mnie obejmuje tez brak dobrej konfiguracji

    Watki gogulasa ktore zaczynaja sie od # post usunięty # beda usuwane jako bardziej szkodliwe niz 'slepe uliczki' tego forum... niech tylko znajde chwile...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  9. #9
    Avatar Nikow
    Nikow jest offline -=[ZRP]=-
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Różne zakątki sieci.
    Postów
    995

    Domyślnie

    Może jeszcze jakiś warn lub upomnienie by tak więcej nie robił :>

  10. #10
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Moj ostatni post to WARN - tak czy inaczej posty ktore zniszczyl sa zniszczone i nic tu po nich dobrego - sorry...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Podobne wątki

  1. wardriving - lekarstwo na anonimowość?
    By eMCe in forum Anonimowość w sieci
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 06-21-2007, 16:06
  2. cURL + proxy =/
    By 31337 in forum Hacking
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 06-06-2007, 16:48
  3. Biznes w Internecie
    By gorion in forum Biznes internetowy
    Odpowiedzi: 11
    Autor: 05-17-2007, 10:16
  4. proxy
    By 31337 in forum Hacking
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 04-18-2007, 00:10
  5. Proxy-hydra
    By I_v0 in forum C/C++
    Odpowiedzi: 0
    Autor: 08-03-2006, 14:42

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj