Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: łamanie wpa wpa2

  1. #1

    Domyślnie łamanie wpa wpa2

    witam ,tak się zastanawiam czy coś się ruszyło czytałem trochę na temat łamania ,ale z tego co widzę JTR to jedna z możliwych metod ze sprzętem domowym tablice odpadają,do ekspertów ile wam zajeło by złamanie hasła 10 znaków alfa numeryczne? (nie wiedząc że hasło jest o podanej długości)

    Jestem laik ale jeżeli jest taka możliwość to dlaczego w necie jest kupa śmieci o atakach brutal i nic więcej,czy ktoś z was próbował metodą karty graficznej? Japońce też niby już jakiś czas temu skrócili czas do kilku minut i nic nie ma na ten temat może źle szukam.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    wszystko zalezy od tego ile chcesz zaplacic... bo wszystko rozbija sie o pieniadze i tyle
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3

    Domyślnie

    hhh to jestem ciekaw TQM ile trzeba było by zainwestować?,żeby skrócić czas łamania i w co? w kartę graficzną czy jakoś ps3 zaciągnąć do pracy

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Zobacz jak ekipa Elcomsoft to robi...
    WPA2 celowo jest na tyle skomplikowane aby byle kto nie dal rady - jak Twoj przeciwnik ot tak sobie moze machnac WPA2 to masz wiekszy problem niz to ze ktos podpial Ci sie do sieci
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  5. #5

    Domyślnie

    udało mi się przyśpieszyć trochę proces łamania,mam teraz 950 k/s ,w vm station miałem ustawiony tylko 1 procesor,jeśli chodzi o elcomsoft pobrałem aplikacje dla windows tylko działa o wiele wolniej niż na BT5 vm,i nie obsługuje mi karty (posiadam readon hd 3470)i nigdzie nie widziałem sterowników do cuda są tylko do geforce.