Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: ściąganie z neta

  1. #1
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    80

    Exclamation ściąganie z neta

    Mam taki problem: otóż gdy ściągam plik z neta nie, załózmy 100Mb --> szybkość 127KB/s. Mam w domu 3 kompy:
    Mój niech bedzie 1, 2 --> czyjś tam. i mam taki problem.
    Kiedy 1 ściąga plik 100 Mb, szybkośc jest tjw., jednak kiedy 2 zacznie ściagac np plik tej samej wielkości szybkość mi zwalnia do 50 KB/s.
    Moje pytanie: da sie go jakoś zablokowac, albo zrobić żeby mi nie spowalniało ;/
    Z góry dzieki za pomoc.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1,227

    Domyślnie

    poszukaj tu:
    http://www.skretka.net/forum/

    To raczej nijak się ma do bezpieczeństwa, ale podpowiem Ci to:

    1) router (oczywiście na linuksie) - wszystko możesz skonfigurować;
    2) jeżeli możesz się dogadać z właścicielem drugiego komputera, możesz skorzystać z NetLimitera (jeśli mówimy o Win, dedykuję z formy wypowiedzi) bądź DU Super Controler.
    Jeżeli jednak siedzisz na Linuksie, oczywiście filtrowanie pakietów (iptables).

  3. #3
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    80

    Domyślnie

    hehe dogadac sie mogę bo ten 2 komp jest obok mojego pokoju

  4. #4
    Avatar ble34
    ble34 jest offline jestem bugiem
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Skąd
    krzesło
    Postów
    681

    Domyślnie re

    128 k bitów/s
    to szybkość transmisji łacza anie pojedyńczego kompa
    wiec jeśli 3 kompy korzystają z tego łacza transfer spada
    zresztą tak jest wsezie ja siedze w podsieci klasy c
    i najlepszy transfer mam od 1 w nocy do rana kiedy wszystko spi
    czy da sie ztym coś zrobic pewnie tak
    ale niejestem pewien bo niemam u siebie sieci domowei
    a szkoda strasznie ci zazdroszcze
    co by było gdybm miał 3 kompy w domu eh
    wszytko zależy od standardów
    z godnie z którymi zbudowana jest siec
    podejrzewam ze uciebie jst tak
    jednekomp ma dostęp do neta (isp)
    areszta jest do niego przyklejona
    kablekiem który dostałeś
    a wtakim wypadku trudnoi raczei bedzie ci znaleść rozwiązanie dpasujace wszystkim
    bo niemasz tak naprawde wpływu na szybkość transmisji

    (oczywiście chyba jej niemasz a jak masz to minimalną)
    ale itak chciał bym być na twoim miejjdcu
    swoją drogą ciekawe co by powiedziała moja mataka gdybym miał w pokoju 3 kompy
    połaczone kabelkami
    pewnie by stwierdziła ze jestem nienormalny
    Ostatnio edytowane przez ble34 : 05-03-2007 - 17:29

  5. #5
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1,227

    Domyślnie

    Umieszczaj posty w odpowiednich działach.

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Moze jeszcze niektorzy sie nie polapali, ale wszelcy ISP wpuszczaja na lacze wiecej ludzi niz sa w stanie obsluzyc... w UK jest to nawet 200:1 i to dla wielu duzych ISP - co oznacza ze 200 osob o laczu 2mbit dzieli fizyczne lacze 2mibt a reszta jest nadrabiana przez rozne sprytne proxy... i tak robi kazdy ISP!

    Jak nie ma ruchu albo nawet ludzie sa na sieci ale nie ssa plikow non-stop to mozna normalnie tak pracowac... Ja na swoim laczu 8mbit w domu mam 50:1, lacza dla firm maja 20:1 na przyklad...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  7. #7
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1,227

    Domyślnie

    Sieć w mojej pracy 40:1 na 1Mb. :-)
    Ale przedstawiłem szefowi projekt serwera dla wszystkich (6) filii i może mi się uda 6Mb załatwić. :-)

Podobne wątki

  1. Anonimowy SMS z neta:)
    By schizol in forum GSM/GPRS/EDGE/UMTS
    Odpowiedzi: 20
    Autor: 05-02-2007, 09:36
  2. Anonimowy SMS z neta:)
    By schizol in forum Off Topic
    Odpowiedzi: 6
    Autor: 10-23-2006, 20:45

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj