Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Jaka karta i antena WIFI.

  1. #1

    Domyślnie Jaka karta i antena WIFI.

    Witam

    Potrzebuje karty oraz anteny do wardrivingu wszystko w celach edukacyjnych pod karta ma działać backtrack, mieszkam na górce więc nie wiem jaka karta będzie odpowiednia kierunkowa czy panelowa ? Chodziłem po swoim osiedlu i było kilka sieci w odległości ok 800m do 2-3km, używam laptopa wiec karta musi być pod usb z możliwościa podłaczenia anteny ,antena najlepiej ze stojakiem lub z możliwością przymocowania do ściany. Proszę o pomoc w wyborze na zakupy mam przeznaczone 250 zł.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Nie badz leniem - mowisz ze ma dzialac w BT5 - idz na ich wiki i zobacz liste kart. Dalej idziesz na allegro i sprawa jasna.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3

    Domyślnie

    No super odpowiedz po to jest forum aby doradzić, nie znam się która antena będzie dobra.
    Co powiecie na karte: ALFA AWUS036NH 2W Wireless N 802.11n
    lub
    1000mW USB WiFi Alfa Network AWUS036H AWUSO36H 1000 mw
    lub
    ALFA AWUS036NHA Atheros AR9271 Wireless N USB Adapter
    no i jaka antena na tym sie kompletnie nie znam
    Ostatnio edytowane przez klocu : 03-15-2013 - 02:35

  4. #4

    Domyślnie

    jak chcesz lamac domowe routery to antena nic ci nie da. nappisales od 800m do 2-3km. specyfikacja routerow domowych to zazwyczaj do 100m w terenie niezabudowanym.
    Ostatnio edytowane przez ocb : 03-15-2013 - 07:49

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Uzyteczny zasiego w budynku to 3 sciany lub 2 stropy - pozniej sygnal diabli biora.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  6. #6

    Domyślnie

    z mojego doswiadczenia w domach jednorodzinnych 2 stropy to jakies 50% szans. Albo bedzie dzialac albo nie bedzie dzialac

  7. #7