Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki 11 do 19 z 19

Temat: Własny certyfikat SSL

  1. #11

    Domyślnie

    Jeśli potrzebujesz certyfikat do podpisywania maili - StartSSL - darmowe i jednocześnie zaufane certyfikaty.
    Ponadto certyfikaty przeznaczone do podpisywania poczty nie służą do szyfrowania treści, ale do potwierdzenia że osoba która jest właścicielem certyfikatu faktyczne wysłała tego maila. Nie działa to tak jak PGP, które służy do zaszyfrowania treści wiadomości


    Wydaje mi się, że nie tworzy się publicznych i prywatnych kluczy AES256 oraz DES3 gdyż są to algorytmy symetryczne(ten sam klucz do szyfrowania co do odszyfrowywania). To o czym mówisz nazywa się szyfrem asymetrycznym(klucz publiczny i prywatny) - przykład takiego algorytmu to RSA
    Ostatnio edytowane przez disa : 08-29-2013 - 09:44

  2. #12
    Zarejestrowany
    Aug 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4

    Domyślnie Certyfikaty poczty

    Witam,

    Jestem trochę zielony w temacie, mam więc prośbę o pomoc i w miarę szczegółowe wskazówki (najlepiej krok po kroku jak ktoś ma tyle cierpliwości) co i jak zrobić:

    1. Jak stworzyć bezpłatny certyfikat do podpisywania poczty w
    - Windows Live Mail 2011
    - MS Outlook 2010

    2. Jak stworzyć bezpłatny certyfikat do szyfrowania zawartości maila w
    - Windows Live Mail 2011
    - MS Outlook 2010

    Pozdrawiam i z góry dziekuję za wyrozumiałość i pomoc.

  3. #13

    Domyślnie

    Jeśli znasz język angielski to wygenerowanie certyfikatu S/MIME na stronie StartSSL.com nie powinno być dużym problemem(podpowiedzi są dość szczegółowo opisane).

    Następnie importujesz taki certyfikat do bazy certyfikatów w Twoim komputerze.

    Jeśli chcesz póżniej podpisać tą wiadomość tym certyfikatem:
    (Outlook)
    - "Nowy"
    - wstążka "Opcje"
    - "Wiecej opcji"
    - "Ustawienia zabezpieczeń"
    - "Szyfruj treść i załączniki wiadomośći" - zaznaczasz jeśli chcesz