Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 37

Temat: automapa a mapy

  1. #1
    Avatar blackicenavarro
    blackicenavarro jest offline SIŁA TKWI W BITACH
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    gory czasem doliny
    Postów
    156

    Domyślnie automapa a mapy

    przerabial ktos z was problem automapy i kolejnych map ? mam automape i mape wawy (tak upilem) chcialbym dorzucic inne mapy ale za kazdym razem chce kody, przeciez nie bede placil za kazda mape z osobna bo wyjdzie ponad 2000
    BlackIceNavarro

  2. #2
    Avatar buz
    buz
    buz jest offline Łukasz Chempiński
    Zarejestrowany
    May 2006
    Skąd
    Wrocław / Zielona Góra
    Postów
    9

    Domyślnie mapy

    Określ się czy są to mapy do palmptopa czy do komputera, jakich producentów sprzęt i jakich te mapy. Naprawde nie ma możliwości wgrania mapy? Trzeba wpisać jakiś kod żeby wgrać czy żeby sciągnęła się?
    Pozdrawiam serdecznie

    Łukasz Chempiński
    e-mail: lukas(at)hack(dot)pl
    www: http://cyberpunks.pl/
    gg: 40006

  3. #3
    Avatar blackicenavarro
    blackicenavarro jest offline SIŁA TKWI W BITACH
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    gory czasem doliny
    Postów
    156

    Domyślnie uzupelnienie

    sciagnalem inna mape w wersji XL jest plik exe do podmiany i ma byc niby pieknie. niestety po podmieniu w palmie pliku jakby go nie widzi. macie jakis pomysl, sugestie ?
    BlackIceNavarro

  4. #4
    Avatar buz
    buz
    buz jest offline Łukasz Chempiński
    Zarejestrowany
    May 2006
    Skąd
    Wrocław / Zielona Góra
    Postów
    9

    Domyślnie soft

    Jeżeli jest to soft ściągnięty z p2p to może zawierać błędy. Jeżeli kupiony legalnie, skontaktuj się z producentem.
    Pozdrawiam serdecznie

    Łukasz Chempiński
    e-mail: lukas(at)hack(dot)pl
    www: http://cyberpunks.pl/
    gg: 40006

  5. #5
    Avatar blackicenavarro
    blackicenavarro jest offline SIŁA TKWI W BITACH
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    gory czasem doliny
    Postów
    156

    Domyślnie

    chodzi o automape. wersja na palma. dorzucenie fizyczne kolejnych mam sciagnietych z p2p wywala komunikat mapa niezarejestrowana i chce aby ja zarejestrowac. wersja automapy ktora mam to legal ale tylko tak jak pisalem z mapa warsiawy. czyli jakbym teraz chcial dokupic miasta to kazde kosztuje ponad 100zeta od sztuki. innym rozwiazaniem jest zakup AutoMapy XL za 500zeta ktora ma all mapy, ale jakby nie chce placic kolejny raz. Dlatego pytam czy ktos temat przerabial, ew czy macie jakies pomysly. Tak jak pisalem automapa z p2p jest i jest exe do podmiany ale w momencie podmiany palm krzyczy ze nie moze znalezc pliku... nazwa jest oczywiscie taka sama. co myslicie ? albo inaczej, czy automapa gdzies zapisuje jakies dokladniejsze parametry pilki exe ? wydaje mi sie ze nie... i dlatego troche zglupialem. sciagnalem tez wersje TPC dla kompa i tudziala wszytsko wysmienicie.
    BlackIceNavarro

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Postów
    27

    Domyślnie Automapa

    Ha!Ktora to wersja tej Automapy?Rozumiem, ze kolega umiescil mapy w folderze w PPC, gdzie znajduje sie AM i probowal wczytac mape?Czy tak?

    Sprawdzalem v3.8, 3.9.3 i z tym problemow nie ma
    3.9.3XL podobnie

    Coz, jesli musi to byc po prawemu to bedziemy myslec, jesli bardziej witaminowo to problemu nie ma.

  7. #7
    Avatar blackicenavarro
    blackicenavarro jest offline SIŁA TKWI W BITACH
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    gory czasem doliny
    Postów
    156

    Domyślnie

    wyrafinowana: dawaj konkrety. po to jest forum. aktualna wersja to 3.9.5.
    BlackIceNavarro

  8. #8
    Avatar blackicenavarro
    blackicenavarro jest offline SIŁA TKWI W BITACH
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    gory czasem doliny
    Postów
    156

    Domyślnie

    wyrafinowana? czekamy na jakiegos posta w temacie-jak pewno widzisz ponad 500 zagladajacych-temat zatem jakby ciekawy.
    BlackIceNavarro

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Postów
    27

    Domyślnie automapa

    No dobrze...rozumiem, ze masz Net Framework Compact 2 lub 3
    http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
    Redistributable oraz Active Sync(ktora wersja?zalozmy ze 3.7, 3.8 to mi chodzilo bez problemu na wielu sprzetach, choc wersja 4.2 tez jakos sobie radzi).
    http://www.freefunfiles.com/software...esync-3.8.html
    Synchronizacja, ok.

    Zakladam tu oczywiscie ze masz sprzet oparty na Win CE .NET 4.2 Core.Jak to w ogole jest sprzet?Czy na starcie mozesz wejsc do windowsa?Co implikuje to czy jest odblokowany czy laduje na starcie jakies oprogramowanie producenckie...

    To sa podstawy...

    Kolejna sprawa jaka masz karte o jakiej wielkosci Storage Card?
    Jeszcze inna widzialem Twoj watek, ze chcesz jakies dokladne mapy londynu...Generalnie mozna to zrobic tak by utworzyc skroty na pulpit np z Automapa-CardStorage-AutoMapaPPC do katalogu Windows/Desktop

    Tak samo odnosnie tych dodatkowych Map...dotyczacych Londynu np...Wgranie np Destinatora z mapami...i tak samo skrot do niego i sobie penem wybierasz co chcesz miec...

    To tak tytulem, wstepu...a odnosnie mapy....3.9.5 slyszalem, ze mase z tym problemow...tez probowalem to zainstalowac nawet testa sciagnalem z Automapa.com ale schizy z tym byly podobne wiec odpuscilem...kwestia podmian plikow wlasnie...wiec poki co 3.9.5 mozna poki co olac...Sugeruje odpalic instalacje Automapy tej 395 i zaznaczyc do odinstalowania.Jesli odinstaluje.Soft Reset.Synchronizacja z Active Sync...Rozpoczecie instalacji wersji 3.9.3(tu moze wyskoczyc komunikat ze nie moze sie polaczyc ale o tym pisalem na poczatku...zalezy co za sprzet), w pewnym momencie moze powiedziec ze nie mogl utworzyc skrotu w Sturtup(olewasz albo tworzysz takowy recznie lub jak pisalem wczesniej ladujesz na Desktop).
    Po instalacji z sukcesem (czasem instalacja nie przejdzie do konca-jest wymagany Soft Reset i potem proba od nowa).Po tym zamieniasz Plik z odpowiedniego katalogu.Potem wrzucasz mapy....moze byc juz po soft resecie...O ile wrzucisz Automape i mapy...to Ci sie odpali na dzien dobry wybor Map.....to juz wiesz...Bedziesz miec pewnie durna ikonke Temp, ktora przeslania Menu automapy....trzeba sie nagimnastykowac miedzy krawedzia dolna ekranu a dolnym paskiem blisko lewego dolnego rogu...Potem jak znajdziesz Opcje Menu, najlepiej stworzyc sobie skrot klawiszowy z dostepem do menu, nie trzeba sie bedzie potem gimnastykowac

    Napisalem ogolnie nie wiedzac jaki masz sprzet bo to jest wazne, tak samo jak oprogramowanie producencki...i zakladajac ze masz winCE I ZAKLADFAJAC ZE MASZ GO ODBLOKOWANEGO...

    Kolejna sprawa to wyswietlanie obrazu np przez instalacje http://www.nyditot.com/Downloads.asp

    To taki virtual Desktop, mozesz zmienic wyswietlanie w pionie lub poziomie...i pare innych opcji...
    Linka do Automapy 3.9.3 Z LEKARSTWEM nie podam tu bo wiadomo dziwne to forum...niby o takich sprawach traktuje i publiczne jest....jednoczesnie...wiec pewnie sam sobie znajdziesz choc na p2p to faktycznie moga byc reputacji nieszczegolnej...albo na PM ale to juz sam napisz do mnie

  10. #10
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1

    Unhappy Medion 500t

    witam
    podobny problem mam Mdiona ....500t ma załadowaną europe zachodnią a z polski tylko kilka dużych miast . Po złączeniu wyświetla NAVIGATOR 5 i niemiecku cale menu.Nabylem go bo interesuje mnie jazda po kraju ale...niestety brak mu mapki -z tego zagadnienia jestem zielony ))))
    a zaś dać za mapke 450 zł lekka pomyłka medionik kosztował mnie 150 euroosów.
    Ogólnie szukam pomocy w tym temacie
    Pozdrawiam
    Darekk






    Cytat Napisał Wyrafinowana Kurtyzana
    No dobrze...rozumiem, ze masz Net Framework Compact 2 lub 3
    http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
    Redistributable oraz Active Sync(ktora wersja?zalozmy ze 3.7, 3.8 to mi chodzilo bez problemu na wielu sprzetach, choc wersja 4.2 tez jakos sobie radzi).
    http://www.freefunfiles.com/software...esync-3.8.html
    Synchronizacja, ok.

    Zakladam tu oczywiscie ze masz sprzet oparty na Win CE .NET 4.2 Core.Jak to w ogole jest sprzet?Czy na starcie mozesz wejsc do windowsa?Co implikuje to czy jest odblokowany czy laduje na starcie jakies oprogramowanie producenckie...

    To sa podstawy...

    Kolejna sprawa jaka masz karte o jakiej wielkosci Storage Card?
    Jeszcze inna widzialem Twoj watek, ze chcesz jakies dokladne mapy londynu...Generalnie mozna to zrobic tak by utworzyc skroty na pulpit np z Automapa-CardStorage-AutoMapaPPC do katalogu Windows/Desktop

    Tak samo odnosnie tych dodatkowych Map...dotyczacych Londynu np...Wgranie np Destinatora z mapami...i tak samo skrot do niego i sobie penem wybierasz co chcesz miec...

    To tak tytulem, wstepu...a odnosnie mapy....3.9.5 slyszalem, ze mase z tym problemow...tez probowalem to zainstalowac nawet testa sciagnalem z Automapa.com ale schizy z tym byly podobne wiec odpuscilem...kwestia podmian plikow wlasnie...wiec poki co 3.9.5 mozna poki co olac...Sugeruje odpalic instalacje Automapy tej 395 i zaznaczyc do odinstalowania.Jesli odinstaluje.Soft Reset.Synchronizacja z Active Sync...Rozpoczecie instalacji wersji 3.9.3(tu moze wyskoczyc komunikat ze nie moze sie polaczyc ale o tym pisalem na poczatku...zalezy co za sprzet), w pewnym momencie moze powiedziec ze nie mogl utworzyc skrotu w Sturtup(olewasz albo tworzysz takowy recznie lub jak pisalem wczesniej ladujesz na Desktop).
    Po instalacji z sukcesem (czasem instalacja nie przejdzie do konca-jest wymagany Soft Reset i potem proba od nowa).Po tym zamieniasz Plik z odpowiedniego katalogu.Potem wrzucasz mapy....moze byc juz po soft resecie...O ile wrzucisz Automape i mapy...to Ci sie odpali na dzien dobry wybor Map.....to juz wiesz...Bedziesz miec pewnie durna ikonke Temp, ktora przeslania Menu automapy....trzeba sie nagimnastykowac miedzy krawedzia dolna ekranu a dolnym paskiem blisko lewego dolnego rogu...Potem jak znajdziesz Opcje Menu, najlepiej stworzyc sobie skrot klawiszowy z dostepem do menu, nie trzeba sie bedzie potem gimnastykowac

    Napisalem ogolnie nie wiedzac jaki masz sprzet bo to jest wazne, tak samo jak oprogramowanie producencki...i zakladajac ze masz winCE I ZAKLADFAJAC ZE MASZ GO ODBLOKOWANEGO...

    Kolejna sprawa to wyswietlanie obrazu np przez instalacje http://www.nyditot.com/Downloads.asp

    To taki virtual Desktop, mozesz zmienic wyswietlanie w pionie lub poziomie...i pare innych opcji...
    Linka do Automapy 3.9.3 Z LEKARSTWEM nie podam tu bo wiadomo dziwne to forum...niby o takich sprawach traktuje i publiczne jest....jednoczesnie...wiec pewnie sam sobie znajdziesz choc na p2p to faktycznie moga byc reputacji nieszczegolnej...albo na PM ale to juz sam napisz do mnie

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52