Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 12

Temat: mam wszystkie dane ofiary .. co z tym zrobić

  1. #1
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Postów
    8

    Domyślnie mam wszystkie dane ofiary .. co z tym zrobić

    Mam wszystkie dane ofiary :
    Imię nazwisko
    adres
    mail , nr tel...
    itp ...
    co z tym mogę zrobić ?



    Jak mogę wyciągnąć dzieki danym kase z kogoś konta albo no własnie neiw iem .. i suzkam odpoiwedz ... uczę się dopiero .


    dzięki za odpowiedz



    p.s

    No bo po co np. zbiera sie dane ofiary : imię ,nazwisko i adresy itp ?
    po co ? co się z tymi info dalej robi ?
    Ostatnio edytowane przez ac_dc : 04-01-2011 - 11:52

  2. #2
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    Cytat Napisał ac_dc Zobacz post
    co z tym mogę zrobić ?
    wyrzucic do smieci.
    War, war never changes.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Postów
    8

    Domyślnie

    No to po co harerzy ,socjotechnicy zbierają takie dane /// w ogólnie to dzięki za odp lamerze

  4. #4
    Zarejestrowany
    Nov 2009
    Postów
    643

    Domyślnie

    Cytat Napisał ac_dc Zobacz post
    No to po co harerzy ,socjotechnicy zbierają takie dane
    W dużym uproszeniu - dla pieniędzy.
    światło mądrości oświetla drogę z nikąd do nikąd

  5. #5
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Postów
    10

    Domyślnie Dużo czytaj

    Nieraz ktoś robi duże wysiłki ,inwestuje w prasę typu " Hackerz voice " ,i kiedy myśli ,że coś mu się udało zrobić ....................trafia do pierdla ;-).

  6. #6
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Postów
    8

    Domyślnie

    Cytat Napisał lame Zobacz post
    W dużym uproszeniu - dla pieniędzy.

    no dobra ***** ... ale co z tym robią mają dane i od razu kasa leci z nieba ?

    co robią z tymi danymi ? w jaki sposób generują kase z tych danych ?

  7. #7
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skąd
    Obecnie, jestem przy komputerze
    Postów
    80

    Domyślnie

    mam dane mojego sąsiada co moge z nimi zrobic ?
    ....
    rób z tym co chcesz, okradnij go,stalkuj,użyj do włamania fizycznego, wrób kogoś w przestępstwo,podrób tożsamość,użyj socjotechnik podszywając się pod niego i pozyskując dane np. z pracy. My mamy wiedzieć co z tym chcesz zrobić ? Widocznie masz bardzo małą wyobraźnie,obejżyj choćby film o crackerach / złodziejach i już da Ci pomysły.
    Zamiary Stalkera / Crackera są tak urozmaicone że nigdy nie zdołałbym wypisać ich tutaj wszystkich. Wszystko zależy od celu po jaką cholere je pozyskujesz a w twoim przypadku najwyraźniej ich nie ma, więc po co to?

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jun 2011
    Skąd
    swiat
    Postów
    3

    Domyślnie

    na glupie pytania sa glupie odpowiedzi ,pomysl co w swoim zyciu zrobilec uzywajac swich danych a potem pomysl ,pytasz ludzi na forum jak zostac przestepca ..pozostalo ci nie wiele czasu..na wolnosci tyle ci powiem

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jul 2010
    Postów
    2

    Domyślnie

    "mam wszystkie dane ofiary"
    Urodzony łowca

  10. #10
    Zarejestrowany
    Jun 2011
    Skąd
    Mullingar, Ireland
    Postów
    7

    Domyślnie

    Pracując w banku (udzielając kredytu), pracując w salonie Plus`a, Play`a itp (podpisując umowy z klientami), pracując w Policji (spisując dane np. do mandatu).. Mam 2x więcej danych niż Ty.. baa.. w Salonie operatora czy w banku moge nawet zrobic xero dowodu.. utworzyc sobie bazę danych klientów itd itd.. a Ty masz WSZYSTKIE DANE JEDNEJ MARNEJ OSOBY.. wiec odpowiedz sobie.. co mozesz z tym zrobic

    W ogole jak przeczytalem jakie masz dane: imię, nazwisko, adres, mail, nr tel.. itp.. :-) tO takie dane mam w kalendarzu firmowym ponad stu znajomych (w zakladce kontakty) i drugie 100 to klienci.. choc moze nie od kazdego mam adres, co nie znaczy, ze nie moge sobie tego w kilka minut sprawdzic.. Od znajomych mam nawet daty urodzenia, nr GG, adresy stron www.. mam duzą pamiec do cyfr.. wiec znam niektorych pesele nawet.. i wciaz NIE MAM POJECIA co chcesz zrobic z danymi jednej osoby ;D..
    Ostatnio edytowane przez LPU : 06-26-2011 - 18:38

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj