Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 13

Temat: Router, jak zabezpieczyć

  1. #1
    zasada jest offline Usunięty
    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Postów
    14

    Domyślnie Router, jak zabezpieczyć

    aaaaaaaaaa
    Ostatnio edytowane przez zasada : 11-05-2009 - 12:31

  2. #2
    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Postów
    1

    Domyślnie

    Witam,

    Zablokuj rozgłaszanie SSID
    Zablokuj wszystkie MAC oprócz swojego
    Użyj WPA jeśli sprzęt pozwala
    Zmień domyśle ustawienia sieci adresy routera, podsieci i wyłącz DHCP
    Zmień hasło dostępowe do routera.
    Sprawdź czy jest dostępny nowy firmware dla routera

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Ukrwyanie essid niewiele da ale ustawienie niestandardowego essid (czyli nie zostawianie netgead, d-link itp) oraz swojego hasla do WPA ma na prawde spory sens. Juz to powinno zalatwic sprawe.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  4. #4
    Zarejestrowany
    May 2007
    Skąd
    Kraków
    Postów
    371

    Domyślnie

    blokowanie MAC niewiele da - na pierwszym snifie atakujacy bedzie mial listę MAC-ów do "pożyczenia"

  5. #5
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Postów
    6

    Domyślnie

    a jaki standard szyfrowania używasz?

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Skąd
    /dev/random
    Postów
    556

    Domyślnie

    ja mysle ze WPA + dobre haslo zalatwi sprawe jesli chodzi o sasiada - a jak mamy popadac w paranoje przed sasiadem to dodoal bym jeszcze VPN IPSEC + gre i w nim pppoe
    --
    ToM's Super Fix IT "No Fucking Problem"

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    lol - pogubilem sie na znaku +
    Tak jak mowi tom, WPA z dlugim haslem (powiedzmy 20 znakow i wiecej) wystarczy do zdecydowanej wiekszosci zastosowan, pod warunkiem ze nie uzywasz fabrycznego ESSID. Jak jestes lekkim paranoikiem to WPA2 zalatwi problem (haslo tez powinno byc raczej dlugie).

    Nie masz pomyslu na dlugie haslo... to przyklady ktore wlasnie wpadly mi do glowy:
    Litwo!0jczyzn0moJA!
    TyJ3stesJakZdr0wie
    itp itd... mozna sie bawic
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  8. #8
    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    2

    Domyślnie Router

    Hmmm... Sprytny Sąsiad ja Też Mam Router Jest Zabezpieczony Potrójnie Jest Zabezpieczona Brama i DNS Miałem Takiego Sąsiada i Też Za Pomocą Laptopa Siorbał Mi Skubany 5 GB W Nocy.. Zmieniłem Router Na NETGAR I Pozbyłem Sie Problemów A Sąsiad Nie Ma Za Free Neta Moja Rada Zmień Router. Pozdro

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Skąd
    /dev/random
    Postów
    556

    Domyślnie

    Cytat Napisał djverse Zobacz post
    Hmmm... Sprytny Sąsiad ja Też Mam Router Jest Zabezpieczony Potrójnie Jest Zabezpieczona Brama i DNS Miałem Takiego Sąsiada i Też Za Pomocą Laptopa Siorbał Mi Skubany 5 GB W Nocy.. Zmieniłem Router Na NETGAR I Pozbyłem Sie Problemów A Sąsiad Nie Ma Za Free Neta Moja Rada Zmień Router. Pozdro
    A po co zmieniac jak wystarczy prawidlowa konfiguracja, na przecietnego sasiada i WEP by wystarczyl... a WPA, WPA2 wystarcza na 99% "hackerow"...
    --
    ToM's Super Fix IT "No Fucking Problem"

  10. #10
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Postów
    6

    Domyślnie

    zgadzam sie z tomem. wpa2 i powinno byc po klopocie.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Jak zabezpieczyć ludziom dziurawe otwarte AP?
    By rekruter in forum Wardriving
    Odpowiedzi: 14
    Autor: 07-26-2009, 19:58
  2. Jak się zabezpieczyć?
    By Scourer in forum Wirusy/Konie trojańskie
    Odpowiedzi: 8
    Autor: 04-22-2009, 13:19
  3. jak zawiesic router
    By epat in forum Wardriving
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 11-07-2008, 15:16
  4. Router jak go ugrysc?
    By fwe in forum Wardriving
    Odpowiedzi: 5
    Autor: 02-22-2008, 21:42
  5. Jak zabezpieczyć aplikacje?
    By hedVB in forum Security
    Odpowiedzi: 12
    Autor: 01-23-2008, 20:25

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj