Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Pex::Text

  1. #1
    Avatar szpuni
    szpuni jest offline |-|/\(|< !/\/
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Postów
    45

    Domyślnie Pex::Text

    Witam mam maly problemik konkretnie chodzi o to ze w sieci CPAN nie moge znalesc tego modulu tzn Pex::Text oczywiscie mowie tu o perlu.

    Wie ktos cos moze na ten temat.

    Pozdro.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Postów
    65

    Domyślnie

    Hmm `szukajka` nie wyrzucila zadnych informacji na temat "pex" wiec zapewne nie ma tam tego modulu...

    http://search.cpan.org/search?query=pex&mode=all

  3. #3
    Avatar szpuni
    szpuni jest offline |-|/\(|< !/\/
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Postów
    45

    Domyślnie

    #!/usr/bin/perl

    package Msf::Exploit::winamp_playlist_unc;

    use strict;
    use base "Msf::Exploit";
    use Pex::Text;
    use IO::Socket::INET;
    use IPC::Open3;

    Skoro ta paczka nie istnieje to co tutaj jest albo ja czegos nie czaje albo.......

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    A moze po prostu ktos napisal modul i nie ma go na CPAN - to tez sie czesto zdaza... sproboj znalezc Text::ET - ja wiem ze istnieje i go uzywam... a na CPAN go nie znajdziesz :-)

  5. #5
    Avatar szpuni
    szpuni jest offline |-|/\(|< !/\/
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Postów
    45

    Domyślnie

    Dzieki.
    Ostatnio znalazlem jakis modul podobny do tego ktorego poszukuje ale niestety byl troche skopany wiec nie udalo sie go skompilowac ale zastosuje sie do twojej propozycji albo poprostu przerobie sploita :P pozdro

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52