Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 11

Temat: ustalanie adresu zamieszkania znająć imie, nazwisko miasto...możliwe?

  1. #1
    Zarejestrowany
    May 2009
    Postów
    4

    Domyślnie ustalanie adresu zamieszkania znająć imie, nazwisko miasto...możliwe?

    Witam

    Jestem nowy na forum nie bardzo wiedziałem gdzie zamieścić swoje pytanie
    dlatego stwerdziłem że bezpiecznie będzie w off topic...ale do rzeczy

    czy jest możliwe ustalenie adresu zamieszkania osoby której zna się imie i nazwisko i miasto w którym mieszka? nie posiada telefonu stacjonarnego więc książka telefoniczna odpada, posiada internet więc może po adresie ip?

    ogolnie powiedzcie czy jest możliwe ustalenie adresu takiej osoby przez takiego szarego człowieka jakim jestem ja

  2. #2
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał voldo30 Zobacz post
    ... posiada internet więc może po adresie ip....
    No pewnie wpisz w google jego adres ip i wyskoczy ci jego imie, nazwisko, adres, pesel, numer buta a nawet numer telefonu komórkowego mimo że go nie posiada to i tak będzie

    a tak na serio to takich danych może udostępnić ci isp (a raczej policjii więc musisz mieć niezłe argumenty) więc tak na własną rękę to masz jeszcze jedną możliwość możesz próbować socjotechnikować ale szanse są małe więc dla zwykłego szarego człowieka nie ma możliwości

  3. #3
    Zarejestrowany
    Sep 2008
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał S4th3N Zobacz post
    a tak na serio to takich danych może udostępnić ci isp (a raczej policjii więc musisz mieć niezłe argumenty) więc tak na własną rękę to masz jeszcze jedną możliwość możesz próbować socjotechnikować ale szanse są małe więc dla zwykłego szarego człowieka nie ma możliwości
    Takich danych nikt mu nie udostepni.
    Uslugodawca internetowy nie ma prawa nikomu wydac jakichkolwiek danych, nawet policji. Policja musi miec "zgode" (wszystko na pismie) od prokuratora (jesli dobrze mysle).
    Socjotechnika tez nie masz sie co bawic. Zaden pracownik nie bedzie ryzykowal straty pracy. To juz nie lata 90. Kary za ujawnienie danych osobistych klienta bez nakazu prokuratora sa zbyt wysokie, zeby ktos ot tak Ci je zdradzil.

    Jedyne co mozesz uczynic posiadajac Ip danego typa - sprawdzic z skad mniej wiecej jest:
    http://www.db.ripe.net/whois?searchtext=
    Nic wiecej nie zrobisz

  4. #4
    Zarejestrowany
    May 2009
    Postów
    4

    Domyślnie

    dzięki za odpowiedzi wiem że to nie łatwe, ale może właśnie "wysocjotechnikować" się da, wiem mniej więcej już gdzie ta osoba jest, tez na początku wydawało mi się to niemożliwe ale jestem coraz bliżej, i mimo tego że zdaje sobie sprawe z tego że nie jest to łatwe to jednak myśle że możliwe, wielokrotnie w swoim zyciu przekonałem się że rzeczy na pozór niemożliwe stawały się możliwe napisałem tu na tym forum ponieważ jest to forum hack.pl miałem nadzieje że może jakieś wskazówki dostane....co do tematu to wiem już jakie miasto i nawet w jakim regionie a nawet które bloki wcześniej uznawałem to za niemożliwe a jednak tylko teraz został mi dokładny adres, szczerze to nie wierze w to że nie da się zlokalizować osoby szczególnie w dzisiejszych czasach...jakby ktoś chciał się jeszcze podzielić swoim zdaniem w tym temacie było by miło

    dużym ułatwieniem byłoby gdyby ta osoba miała tel stacjonarny wtedy bez problemu by mi sie to udało...
    Ostatnio edytowane przez voldo30 : 05-24-2009 - 12:09

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jun 2008
    Postów
    47

    Domyślnie

    Zbasz imie i nazwisko danejosoby wiesz które bloki. Wystarczy pójść na to osiedle i znaleźć jakąś babcie/dziadka i spytać się czywie gdzie tum mieszka taki bo zapomniałem adresu a mam mdo niego sprawe. Jak nie wie to poszukać innej babci/dziadka.

    Pozdrawiam
    Informatyka jest tak samo nauką o komputerach jak astronomia jest nauką o teleskopach.

  6. #6
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kreissler Zobacz post
    Takich danych nikt mu nie udostepni...........
    aaa zakład naprawde socjotechniką można zdziałać cuda
    jeszcze jak masz kevina mitnicka pod ręką to wszystko staje się wykonywalne ale uwierz naprawdę takie akcje są możliwe

  7. #7
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    1

    Domyślnie Prosba

    Błagam o pomoc.
    Czy może mi ktoś powiedzieć jak ustalić adres?
    We wrzesniu urodzil sie mój synek.Okazało się że jest poważnie chory i tylko przeszczep szpiku może uratować mu życie. Ja niestety odpadam jako dawca a innej rodziny nie mam. Ojciec mojego synka uciekł jak tylko dowiedział sie o ciazy, ale musze go znalezc bo moze to byc jedyny ratunek dla niego

  8. #8
    Zarejestrowany
    Sep 2011
    Postów
    29

    Domyślnie

    Coś kręcisz.
    Idź do jego rodziców i znimi pogadaj.
    Jak ci dziecko zrobil, to chyba wiesz o nim coś więcej niż imię?

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    1

    Domyślnie

    Szukam pewnej osoby... Znam imię i nazwisko, miasto zamieszkania, uczelnię na której ta osoba studiuje, kierunek studiów, wiem że jest starościną na swoim roku Wiem czym zajmują się jej rodzice.. Czy da się znalezc taką osobę bez większych problemów ?

  10. #10
    ocb
    ocb jest offline
    Zarejestrowany
    May 2011
    Postów
    351

    Domyślnie

    r e k l a m a


    czego to ludzie nie wymysla
    tak jak by to bylo niewiadomo jak proste...
    ale nic mam pomysl. jak dostaniesz sie do niego na facebooka to tam znajdziesz adres z ktorego sie ostatnio logowal. sprawdz do kogo nalezy. jesli jest to jakis regionalny operator to byc moze twoje poszukiwania zaweza sie do miasta/gminy/powiatu ;D. potem w wordzie przygotuj plakat z jego zdjeciem, podobna bajka jak ta, z twoim numerem telefonu. rozwies na miescie i czekaj na telefon.
    nie musisz dziekowac.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Czy jest to możliwe ?
    By argonek in forum /dev/null
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 11-11-2008, 17:47
  2. SSL - możliwe podsłuchanie?
    By zimi in forum Hacking
    Odpowiedzi: 5
    Autor: 10-15-2008, 22:25
  3. włamanie, możliwe??
    By 4ndr1u in forum Newbie - dla początkujących!
    Odpowiedzi: 10
    Autor: 10-06-2008, 07:14
  4. Ustalanie limitu predkosci
    By Czakalli in forum Hacking
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 02-03-2008, 10:33
  5. problem z kodem (imie i wiek)
    By Squealer in forum C/C++
    Odpowiedzi: 7
    Autor: 02-10-2007, 18:22

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj