Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Kilka pytań odnośnie systemu i programowania

Domyślnie Kilka pytań odnośnie systemu i programowania

Witam,
    Zarejestrowałem się na forum ponieważ chciałem poszerzyć nie co swoją wiedzę odnośnie hackingu i zabezpieczeń. Przejdę do sedna sprawy, z zawodu jestem programistą C# .NET i w związku z tym, mam kilka pytań, jaki pakiet lepiej wybrać, w C# .NET programuję zawodowo 2 lata, prywatnie PHP/MySQL.

1. Windows + C# .NET
    2. Windows + C++
    3. Linux + C++

C++ znam praktycznie podstawy, C# .NET bardzo dobrze, dlatego chciałem Was zapytać, czy jest sens zmiany z C# na C++? Głównie interesuje mnie tworzenie softu, typu skanery etc...

Co według Was byłoby najlepszym wyborem? Wiadomo w C# .NET napisanie skanera itp nie jest jakimś zadaniem skomplikowanym. Jednak patrzę bardziej w przyszłość.

Domyślnie

Ostatnio popularne stały się tutaj słowa: "Dobieraj narzędzia do problemu, nigdy odwrotnie". Jeżeli "w C# .NET napisanie skanera itp nie jest jakimś zadaniem skomplikowanym", to nie ma sensu na siłę sobie życia utrudniać...
    Co do patrzenia w przyszłość: jeśli znasz podstawy c++, to warto zainteresować się nim szerzej. Pogłębiaj też swoją wiedzę o php, liźnij trochę python'a, perl'a, lub czegoś w tym stylu. Im więcej narzędzi poznasz, tym większy będziesz miał wybór; wtedy będziesz mógł "dobierać narzędzia do problemu"...

Domyślnie

Generalnie to jest tak znam php, mysql, xhtml, css, jQuery, c# .net i podstawy C++. Wielu pewnie pomyśli, że coś kręcę ze znajomością tylu rzeczy, więc od razu wyjaśniam, że pierwszą podjętą pracą w IT było stanowisko programisty PHP, później dopiero C# .NET, więc wymagania miałem nie małe.

Więc tak, pozostanę przy C# .NET, z tym, że położę duży nacisk na naukę c++

Zastanawiałem się nad systemem operacyjnym, czy Windows czy Linux biorąc pod uwagę C#, i całkiem zapomniałem, że pod Linux jest Mono
    Ostatnio edytowane przez eksiu : 02-02-2012 - 20:14

Domyślnie