Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Jak zostać hackerem?

Domyślnie Jak zostać hackerem?

Witam.
    Szukałem na forum podobnych tematów, ale autorami byli najczesciej ludzie bez kompletnej wiedzy na temat komputerow. W mojej sytuacji chyba jest troche inaczej.

Ogolnie chciałbym nauczyć się używać oraz pisać expoloity, cracki i wszystko dzieki czemu mógłbym doznać tej krótkiej satysfakcji jako "lepszy informatyk", bo naprawde to lubie. Jestem w technikum informatycznym w ostatniej klasie i naprawde w całej szkole "nie ma na mnie leszcza". Wiem ze to tylko dla tego, ze poziom jest dosc słaby, ale naprawde swietnie sie z tym czuje.
    Ale koniec pitolenia.

Chciałbym zaczać uczyć sie hackingu. Odkryłem metasploit, oglądałem filmiki i naprawde jestem pod wrażeniem. Jestem swiadom ze to dopiero ziarenko w całym worku. Wiec co dalej? Od czego zacząć? Gdzie szukac informacji? Jakie hasła wpisywać w google? Moze jakies ekstra ksiażki na ten temat? Ogolnie prosze o wszystko dzieki czemu mogłbym ogarnąć temat.

Dla ułatwienia napisze co już potrafie:
    1. Angielski poziom zaawansowany (ogolnie spokojnie czytam text oraz potrafie się dogadać bez użycia rąk)
    2. Linux poziom zaawansowany (gentoo stage1 moge z pamięciu sobie instalować, czy tam PLD lub slacka z chroota), ogolnie tutaj jest najmniejszy problem.
    3. C++, przeczytalem cała symfonie, oraz zrobilem troche zadań na pl.spoj.pl, nie uczestniczylem w zadnym projekcie i nie mam doswiadczenia. Co do innych jezykow to ogarniam basha, perla, javascript,php,css,html,pythona czy tam antycznego pascala, ale to wszystko na poziomie znajomosci składni, nic powazniejszego w tym nic nie pisałem.
    4. Windows, troche słabiej niz linuxa, ale z google poradze sobie z kazdym problemem (a jak nie to format c