Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 13

Temat: Gry Przegladarkowe

Domyślnie Gry Przegladarkowe

Mam pytanie, dawniej sie bawilem troche hackerstwem - ale nie tak na powaznie, tylko tam cos z trojanami, nic nadzwyczajnego.
    Teraz chcialbym sie dowiedziec jak mozna znalezc jakiegos buga w grze przegladarkowej? (prosze o opisanie tego szczeglowo, kazda czynosc, ktora nalezy wykonac)

///Edit

Chcialem dodac, ze w tych sprawach jestem kompletnym amatorem.
    Ostatnio edytowane przez szejn : 07-18-2010 - 22:12

Domyślnie

Wymagania:
    • Doskonała znajomość środowiska programistycznego, w którym napisana jest aplikacja,
    • Znajomość protokołu http
    • Zaawansowana wiedza na temat t-sql
    • podstawy protokołu tcp/ip

Z tą wiedzą będziesz gotowy znaleźć błąd w aplikacji webowej. Nikt cie nie poprowadzi za rączkę krok-po-kroku, jak i gdzie szukać błędów.

Domyślnie

a jakbym podal gre do ktorej chce znalezc jakies bugi?

Domyślnie

szczegolowo - prosze bardzo

Naucz sie (szczegolowo) jak dzialaja sieci oparte o TCP/IP, jak dziala TCP i HTTP(S) dokladnie, jak dziala Flash i ActionScript, co jest przesylane z/do serwera i jak to jest sprawdzane... czy po stronie klienta czy po stronie serwera, zidentyfikuj platforme obslugujaca dana gre, zobacz jakie bledy w konfiguracji serwerow moga byc, w jakim jezyku napisano engine gry... wtedy bedziesz wiedzial co robic dalej

sorry, bardziej szczegolowo sie nie da
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie

Cytat Napisał szejn Zobacz post
    a jakbym podal gre do ktorej chce znalezc jakies bugi?
    Wtedy nazwę Cię leniem i zwykłym wandalem, którego celem jest oszukanie gry, a nie pozyskanie wiedzy.

Domyślnie